מקלחון דלת הזזה

חברת קדם קרמיקה משווקת מגוון איכותי, מעוצב ובטוח של מקלחונים מסוגים, מידות וצורות פתיחה שונות. בין היתר בחברה מציעים מבחר מקלחונים עם דלתות הזזה המספקים פתרון רחצה פרקטי ואסטטי. כל זאת עם התאמה מלאה לשטח נתון והעדפות אישיות, עבור מחירים הוגנים ועם ליווי מקצועי לכל אורך הליך הרכישה.

 

מקלחון שנע על גבי מסילה

מקלחון דלת הזזה הינו מקלחון הנע באמצעות גלגלון על גבי מסילה, פתרון המתאים למקלחון חזיתי או פינתי, ישר או מעוגל, החוסך במקום ומספק מענה איטום מעולה למניעת יציאת מים משטח המקלחת. כמו כן ניתן למצוא בשוק מקלחונים עם דלתות הזזה הנעים על פני מסילה עלית או מסילה תחתית. מקלחוני הזזה עם מסילה תחתית כוללים חריץ קבוע ברצפת המקלחת המשמש כמסילה לדלת, בעוד שמסילה עילית מחוברת לגוף המקלחון עצמו ומאפשרת גם קבלת מקלחת עם דלתות מרחפות באוויר. היתרון של מסילות עיליות הינו בחזותן העכשווית עם המשך רציף לחדר ללא הפרדה, לצד קלות ניקיון הרצפה ללא צורך לדאוג לניקיון המסילות עצמן.

 

מי צריך מקלחון עם דלת הזזה?

מקלחונים מוצעים בשוק עם פתיחה של דלתות כנף או של דלתות הזזה. הבחירה נובעת ממספר סיבות. קודם כל בחירה בין דלת כנף לדלת הזזה היא עניין של העדפה אישית ולכל אחד יתאים מבחינת נוחות וחזות סוג אחר של דלת. יחד עם זאת, במידה ומדובר בחדר רחצה קטן ודחוס ההעדפה הברורה הינה למקלחון דלת הזזה, חסכוני במקום, אשר שלא כמו דלת כנף אינו נדרש בשטח פנוי נוסף עבור סגירת ופתיחת דלתות המקלחון.

 

פריטים נוספים לבחירה במקלחון הזזה

המבחר של דגמי מקלחונים עם דלתות הזזה מאפשר לבחור במקלחון מתאים לצרכים והעדפות אישיות. כך למשל, ניתן לבחור במקלחון עם זכוכית שקופה או זכוכית אטומה עם או בלי עיטורים. כמו כן ניתן לבחור בין סוגים שונים של ידיות למקלחון בהתאם לסגנון עיצוב החדר ומידות נוחות אחיזה נדרשת. מעבר לכך ניתן לתלות על המקלחון מתלה מגבות, מתקן לשמפו וכלי רחצה וכו'.

 

הזמנת מקלחון דלת הזזה

להזמנת מקלחון דלת הזזה, קבלת עוד מידע וייעוץ מקצועי בנושא, הגיעו לאולם התצוגה שלנו בתל אביב, או צרו קשר עם קדם קרמיקה בטלפון 03-6871442 או במייל a6871442@bezeqint.net.

 

לקוח – הוא בן משפחה. כך הוא המוטו של קדם קרמיקה ולאורו פועל בית העסק. כחלק ממשפחת קדם קרמיקה, המחירים והיחס מהם תיהנו כלקוחותינו יהיו הגונים ומקובלים, שכן שביעות רצונכם היא שעומדת לנגד עינינו וחרוטה על דגלנו המקצועי. נשמח לעמוד לשירותכם,

משפחת קדם קרמיקה

צרו קשר

כתובת

שעות פתיחה

ימים א-ה 9:00-18:00

יום שישי 9:00-13:00

שבת סגור

שליחת הודעה

עיצוב ובנייה adactive

דילוג לתוכן