קרמיקה לאמבטיה – יופי ופונקציונליות זה לצד זה

אזורי האמבטיה והמקלחת ממלאים תפקיד משמעותי בשגרת היומיום בכל משק בית. על כן, חשוב שהם יהיו אסתטיים ופונקציונליים כאחד. חיפוי קרמיקה אינו רק נותן מענה עמיד ופרקטי ללחות הגבוהה במקלחת, אלא גם משמש ככלי עיצובי המאפשר לכל אחד להביע את אישיותו דרך מגוון רחב של סגנונות וצבעים. בין אם אתם חולמים על מראה מודרני וחלק, סגנון כפרי חמים, או טאץ' של רטרו, חיפוי הקרמיקה יכול להפוך את המקלחת לאחד החללים המועדפים עליכם בבית. מאמר זה יסביר את יתרונותיו של חיפוי קרמיקה וייתן טיפים כיצד לבחור את האריחים הנכונים.

למה דווקא קרמיקה?

מרבית האנשים בוחרים בחיפוי קרמיקה למקלחת בשל סיבות מוצדקות ונכונות:

  • עמידות ואריכות ימים – חדר אמבטיה הוא מתחם קטן, סגור ורטוב, עם אחוזים גבוהים של לחות ואדים, שנדרש להתמודד באופן שוטף עם מים זורמים וטמפרטורות משתנות. אחד החומרים הטובים, העמידים, האטומים והאיכותיים ביותר לחיפוי קירות, שיכול להתמודד מול התנאים שמציב חדר המקלחת, הוא ללא ספק קרמיקה. אריחי קרמיקה עמידים בפני מים, כתמים ובלאי. אריחי קרמיקה ידועים גם באורך חיים יוצא  דופן כך שתוכלו להיות בטוחים שֵחדר האמבטיה שלכם יישאר נקי ורענן לאורך שנים.
  • אפשרויות עיצוב מגוונות – לכל משפחה יש את הסגנון והחזון הייחודי לחדר האמבטיה. כיום, תוכלו למצוא מבחר סוגי קרמיקה למקלחת במגוון צבעים, דוגמאות וגדלים. כך, תוכלו לקבל את החופש ליצור חדר אמבטיה שמשקף את הטעם האישי שלכם. בין אם אתם מעדיפים סגנון קלאסי, מודרני או או ייחודי, ישנם אריחים מיוחדים לאמבטיה המציעים אפשרויות עיצוב בלתי מוגבלות.
  • תחזוקה קלה – לניקיון והיגיינה יש חשיבות עליונה בחדר האמבטיה. לכן אריחי קרמיקה איכותיים אינם רק מושכים מבחינה ויזואלית אלא גם קלים לניקוי ותחזוקה. בשגרת ניקיון פשוטה, אריחי קרמיקה חדר אמבטיה שומרים על יופיים ועל המראה שלהם לאורך זמן, ומעניקים לכם חדר רחצה שנראה תמיד במיטבו.

בחירה נכונה של חיפוי חדרי אמבטיה ומקלחת

חשוב לדעת כי בחירת קרמיקה לחדר אמבטיה אינה עניין של מה בכך, לכן יש להתחשב בפרמטרים שונים. למען מטרה זו כדאי להיעזר צוות מקצועי אשר יוכל לסייע בבחירה נכונה של אריחים. בין היתר, בעת בחירת חיפוי קרמיקה לחדר מקלחת יש להתחשב בגורמים הבאים:

  • עמידות – מדובר באחד הגורמים החשובים ביותר בבחירת אריחי קרמיקה לאמבטיה. במקום כמו אמבטיה, שבו הקירות והרצפה נחשפים למים ולאדים באופן תדיר, חשוב מאוד לבחור אריחים עמידים בפני לחות. בנוסף, בשל השימוש הרב בחדר האמבטיה, ודאו כי האריחים עמידים בפני שריטות ופגיעות יומיומיות. אריחים לא איכותיים עלולים להתנפח, להיסדק או להישבר.
  • סגנון ועיצוב – בחרו אריחים שמשתלבים עם העיצוב הכללי של האמבטיה שלכם. ישנם קרמיקות לאמבטיה במגוון סגנונות – מודרניים, קלאסיים, רטרו, טבעיים ועוד. הנה מספר טיפים ליצירת עניין:
    • אחידות- במרבית המקרים מומלץ לבחור אריחים זהים או דומים בגוונם ובטקסטורה שלהם לרצפת וקירות חדר האמבטיה, מאותו סוג ועם גוון זהה או מעט יותר בהיר.
    • שבירת אחידות – במקרים בהם רוצים ליצור עניין בחדר לעיתים כדאי לשבור את אחידותו עם שילוב שני סוגי או גווני אריחים, או על ידי שיבוץ של אריחי קרמיקה מיוחדים כדוגמת אריחי וינטאג'.
    • סידור אריחים – ניתן ליצור עניין בקירות חדר אמבטיה גם על ידי סידור ייחודי של אריחי הקרמיקה בצורות ו/או כיוונים שונים.
  • צבע וגודל – צבעים בהירים יכולים לגרום לחדר להיראות גדול יותר, בעוד צבעים כהים יוצרים אווירה יותר חמימה ואינטימית. גם הגודל של האריחים משפיע על המראה הסופי.
  • תקציב – הגדירו את התקציב שלכם ונסו למצוא אריחים שמתאימים לו. יש לזכור שלעיתים המחיר הנמוך יותר אינו משקף איכות ירודה, ולהיפך.

שאלות נפוצות

  • האם ישנו הבדל בין קרמיקה לשירותים ובין קרמיקה לחדר אמבטיה? כן, ישנו הבדל בין חיפוי לשירותים לבין חיפוי קרמיקה עבור חדר האמבטיה. ההבדל נובע מהשימוש השונה והתנאים הסביבתיים של כל אחד מהחדרים. כאמור, חדר האמבטיה חשוף ללחות ואדי מים באופן תדיר יותר מאשר שירותים. לכן, חיפויים לחדרי אמבטיה צריכים להיות עמידים במיוחד, כדי למנוע עובש ונזקים אחרים. יש לומר כי אריחי הקרמיקה יכולים להיות דומים מבחינה אסתטית.
  • האם ישנה מידת אריח מומלצת לחיפוי קרמיקה במקלחת? לא, אין גודל "מומלץ" חד משמעי לחיפוי קרמיקה במקלחת, מכיוון שהבחירה תלויה בעיצוב המבוקש, גודל המקלחת והעדפות אישיות.
  • איך מתקינים חיפוי קרמיקה? התקנת חיפוי קרמיקה היא תהליך שדורש תשומת לב לפרטים, מיומנות טכנית וכלים מתאימים. כדי שהתוצאה תהיה מדויקת, חשוב להיעזר באנשי מקצוע.

חיפוי קרמיקה הוא השקעה נבונה שתשפר את היופי והפונקציונליות של החלל שלכם. אם אתם עוברים לדירה חדשה ומעוניינים לבחור חיפוי לאמבטיה או שרוצים להחליף את החיפוי הקיים בדירה שלכם – כדאי לכם להגיע לאולם התצוגה שלנו בתל אביב. קדם קרמיקה היא חברה וותיקה שפועלת עשרות שנים בשוק ומספקת מגוון איכותי ועכשווי של חיפויים מקרמיקה לחדר האמבטיה. אנו עובדים עם היצרנים המובילים ביותר בשוק ומציעים מוצרים במחירים הוגנים. בנוסף אנו מציעים לכם פתרונות ריצוף מתקדמים וביניהן גם מרצפות למקלחת, מקלחונים וארונות אמבטיה מעוצבים. כל זאת מוענק עם שירות מקצועי, אישי ואכפתי לכל לקוח ועם הליכי תכנון ובנייה מקיפים ומשולבים עם תוכניות בנייה מול מעצב פנים, אדריכל ו/או קבלן. נשמח לעמוד לשירותכם בכל שאלה או התייעצות בטלפון 03-6871442 או במייל a6871442@bezeqint.net . לפרטים נוספים לחצו כאן.

לקוח – הוא בן משפחה. כך הוא המוטו של קדם קרמיקה ולאורו פועל בית העסק. כחלק ממשפחת קדם קרמיקה, המחירים והיחס מהם תיהנו כלקוחותינו יהיו הגונים ומקובלים, שכן שביעות רצונכם היא שעומדת לנגד עינינו וחרוטה על דגלנו המקצועי. נשמח לעמוד לשירותכם,

משפחת קדם קרמיקה

צרו קשר

כתובת

שעות פתיחה

ימים א-ה 9:00-18:00

יום שישי 9:00-13:00

שבת סגור

שליחת הודעה

עיצוב ובנייה adactive

דילוג לתוכן