ברז נשלף לכיור מטבח

למרות היותו פריט קטן, ברז בכיור של המטבח הינו פריט חשוב הנדרש למגוון משימות לרבות שטיפת ידיים, שטיפת כלים, שטיפת מוצרי מזון, בישול, ניקוי משטח העבודה וכיור ועוד. ככזה כדאי לקנות למטבח ברז איכותי, נוח ושימושי. אם אתם נדרשים להחליף ברז במטבח כדאי לכם לשקול לקנות דגם של ברז נשלף לכיור מטבח כפי שמשווקת חברת קדם קרמיקה. 

 

מאפייניו של ברז נשלף

ברז נשלף הינו סוג של ברז שבתוכו מוסתר צינור גמיש. בעת שליפת הברז ממקומו הוא יוצא עם הצינור וכך גדל טווח ההגעה של הברז ויש יכולת לסובבו בשלוש מאות ששים מעלות. כמו כן מדובר בברז גמיש שאפשר לכופפו בקלות, שמסופק עם ידית אחת מסתובבת למים חמים וקרים, המוצע על ידנו במגוון עיצובים יפים ועכשוויים.

התכונות של ברז נשלף למטבח מעניקות לא מעט יתרונות לעבודה עימו, למשל הברז נוח לשטיפת פירוק וירקות, בשר, פסטה ומוצרי מזון נוספים, ונוח למלא עימו מים בכלים בסירים ובקבוקים. בנוסף הוא מקל על פעולות של שטיפת כלים וניקוי סביבת עבודה על כל פינותיו לרבות ניקוי הכיור עצמו. 

ברזים אלו מוצעים בשוק בשני עיצובים עיקריים, כברזים הפונים כלפי מעלה וכאלו הפונים כלפי מטה. ברז נשלף כלפי מטה הינו בעל צורה מקומרת, בעוד שברז נשלף כלפי מעלה החוצה הינו ברז עם צורה ישרה. הברזים מוצעים גם באפשרויות התזת מים שונות, מהתזה רגילה לרחבה, בהתאם לצורך. 

 

ההבדל בין ברז נשלף לכיור מטבח  

יש לדעת כי ברזים למטבח מוצעים בשוק בשני סוגים, האחד יוצא מהקיר והשני מהכיור. ברז היוצא מהקיר אינו מותקן מהכיור אלא מהקיר הצמוד אליו, לכן בעת התקנה של ברז זה יש להקפיד להתקינו במרכז הכיור. כמו כן מדובר בהתקנה מורכבת של ברז בעלות גבוהה שגם מקשה גישה אליו לילדים, ובעתיד במקרה של תקלה בברז יש להחליפו רק בדגם זהה במידותיו לזה שכבר הותקן מהקיר. מנגד, ברז נשלף מהכיור הרבה יותר פשוט להתקנה והחלפה וגם יותר קל להגיע אליו.

 

הזמנת ברז נשלף לכיור במטבח

להזמנת ברז נשלף לכיור במטבח ולקבלת עוד מידע וייעוץ מקצועי בנושא, הגיעו לאולם התצוגה שלנו בתל אביב, או צרו קשר עם קדם קרמיקה בטלפון 03-6871442 או במייל a6871442@bezeqint.net.

לקוח – הוא בן משפחה. כך הוא המוטו של קדם קרמיקה ולאורו פועל בית העסק. כחלק ממשפחת קדם קרמיקה, המחירים והיחס מהם תיהנו כלקוחותינו יהיו הגונים ומקובלים, שכן שביעות רצונכם היא שעומדת לנגד עינינו וחרוטה על דגלנו המקצועי. נשמח לעמוד לשירותכם,

משפחת קדם קרמיקה

צרו קשר

כתובת

שעות פתיחה

ימים א-ה 9:00-18:00

יום שישי 9:00-13:00

שבת סגור

שליחת הודעה

עיצוב ובנייה adactive

דילוג לתוכן