מקלחון זכוכית לאמבטיה

מקלחון זכוכית לאמבטיה כפי שקדם קרמיקה משווקת במגוון מידות, סוגים ודגמים, יתרום לשדרוג החלל ולשיפור איכות הרחצה. מדובר במקלחונים מעוצבים, איכותיים, עמידים ובטוחים, המוצעים במגוון מידות ועיצובים לרבות מקלחוני זכוכית בהתאמה אישית, המאפשרים לכל אחד לאתר מקלחון מושלם לצרכיו.

 

ליהנות מיתרונות של מקלחון מזכוכית

הסיבה שרבים בוחרים במקלחון מזכוכית נובעת מיתרונות רבים שיש לפתרון רחצה זה לספק. בתור התחלה מקלחונים מזכוכית מספקים חלוקה נאותה של חלל חדר האמבטיה המונעת רטיבות יתר מחוץ לאזור הרחצה. בנוסף תיחום המקלחת מעניק תחושה של אינטימיות ופרטיות למתרחץ. מעבר לכך מדובר במוצרים בטוחים לשימוש המוצעים בשלל מידות ודגמים וסוגי זכוכיות.

 

מקלחונים עמידים ובטוחים

יש החוששים להזמין מקלחון זכוכית לאמבטיה מתוך חשש מוטעה שהמקלחון עלול להישבר ולהתנפץ. חשש זה מוטעה מכיוון שבימנו עם התפתחות הטכנולוגיה מקלחוני זכוכית איכותיים מיוצרים מחומרים עמידים ביותר, עם משטחי זכוכית עבים ועמידים, בטוחים מפני שבירה ועם התקנה מתקדמת ויציבה.

 

שלל מידות ודגמים

אנו מציעים ללקוחות שלנו מקלחון זכוכית לאמבטיה בשלל מידות, דגמים וסוגים. בין היתר תוכלו להזמין מאתנו מקלחוני זכוכית חזית או פינתי, עם דלת אחת או שתי דלתות, קירות קבועים, ישרי זווית או מעוגלים, מקלחוני זכוכית עם דלתות הזזה או כנף, מקלחונים לאמבטיה, מקלחוני הרמוניקה ועוד. כך כל אחד יכול לבחור במקלחון זכוכית מתאים במדויק למקום המיועד עבורו בחדר אמבטיה.

 

זכוכית שקופה או אטומה 

בעת בחירת מקלחון מזכוכית יש לבחור באיזה סוג זכוכית רוצים, בין אם שקופה או אטומה. הבחירה מורכבת מהעדפה אסטטית בין שקוף לאטום וממידת פרטיות מבוקשת. בחדרי אמבט קטנים לרוב מומלץ לבחור בזכוכית שקופה למקלחון היוצרת תחושה של מרחב יותר גדול ופתוח. בנוסף ניתן לבחור במקלחונים עם זכוכית מעוטרת המוסיפה עוד עניין לחלל.

 

הזמנת מקלחון זכוכית לאמבטיה

להזמנת מקלחון זכוכית לאמבטיה, לפרטים נוספים וייעוץ מקצועי בנושא, הגיעו לאולם התצוגה שלנו בתל אביב, או צרו קשר עם קדם קרמיקה בטלפון 03-6871442 או במייל a6871442@bezeqint.net.

 

לקוח – הוא בן משפחה. כך הוא המוטו של קדם קרמיקה ולאורו פועל בית העסק. כחלק ממשפחת קדם קרמיקה, המחירים והיחס מהם תיהנו כלקוחותינו יהיו הגונים ומקובלים, שכן שביעות רצונכם היא שעומדת לנגד עינינו וחרוטה על דגלנו המקצועי. נשמח לעמוד לשירותכם,

משפחת קדם קרמיקה

צרו קשר

כתובת

שעות פתיחה

ימים א-ה 9:00-18:00

יום שישי 9:00-13:00

שבת סגור

שליחת הודעה

עיצוב ובנייה adactive

דילוג לתוכן