ארונות אמבטיה בסגנון וינטג

ארונות אמבטיה בסגנון וינטג ועד כפרי

בקדם קרמיקה מציעים מבחר עשיר ואיכותי של ארונות אמבטיה בשלל סגנונות עיצוב, מארונות אמבטיה בסגנון וינטג ועד ארונות אמבטיה בסגנון כפרי. מבחר זה של ארונות מאפשר לכל אחד לאתר פריטים המתאימים במדויק לסגנון חדר הרחצה שלו. כמו כן, לרשותכם עומד צוות מקצועי הזמין לסייע בבחירת ארון מקלחת המתאים לסגנון עיצוב ומאפייני החדר, גודל השטח הפנוי והגדרות התקציב. במאמר זה מוצגים מספר סגנונות עיצוב מבוקשים של ארונות אמבטיה.

 

 

ארון אמבטיה בסגנון כפרי

ארונות אמבטיה בסגנון כפרי מוצעים על ידינו בסוגים שונים, בין אם כארונות עומדים או כארונות אמבטיה כפריים תלויים. ארון מקלחת כפרי מאופיין לרוב במראה טבעי עם עץ מלא ועם ידיות מרשימות מעץ או ברזל, המעניק למרחב אוירה חמימה ואיכות ביתית. יחד עם זאת, המראה הטבעי של הארון יכול להיות בצורות, קווים וצבעים שונים. כך למשל, ניתן לבחור בארון כפרי בעל מראה מחוספס וטבעי עם עץ בעל גוון אותנטי ופריט ריהוט עם מבנה פשוט וגס. מנגד, ניתן לבחור בארון כפרי מעודן עם עץ צבוע בגוון בהיר של שמנת, לבן או צבע פסטל ועיצוב מעודן וחלק.

 

 

ארון אמבטיה בסגנון וינטג'

בין אפשרויות העיצוב השונות של חדרי רחצה בולט לאחרונה הביקוש עבור סגנון וינטג'. למען מטרה זו תוכלו למצוא גם ארונות אמבטיה וינטג' שופעי נוסטלגיה, בעלי חזות קלאסית של עץ מלא בקווי עיצוב של פעם, ועם ידיות אלגנטית מחומרים שונים כמו חרסינה, עץ או פליז. ארונות אלו יעניקו אופי ייחודי לחדר רחצה גדול או קטן, עם אווירה המשלבת בין איכות לאינטימיות. כמו כן, ארונות אמבטיה בסגנון וינטג מוצעים בגוון מידות, צורות וצבעים, כארונות עומדים או תלויים, והם גם ישתלבו נפלא עם כיור מונח ומשטח מחרס. יחד עם זאת, חשוב לציין כי למרות חזותם הישנה, מדובר בארונות חדישים ומתקדמים, עם סגירה ופתיחה פשוטה, נוחה ושקטה של דלתות ועם עמידות מרשימה בפני רטיבות.

 

 

ארונות אמבטיה בסגנון מודרני

סגנון מבוקש נוסף של ארונות אמבטיה הינו סגנון מודרני נקי, חדיש ואלגנטי. ארונות בסגנון זה מאופיינים במראה אחיד וחלק בקו ישר ונקי, עם ידיות נסתרות או ידיות בקו ישר ופשוט. כמו כן, ארונות מודרניים יכולים לשלב חומרים נוספים כמו זכוכית או מתכת והם מאופיינים בגוונים ניטראליים כמו לבן, שחור ואפור, ובמראה חלק, אחיד ומלוטש.

 

 

הזמנת ארון אמבטיה

להזמנת ארונות אמבטיה בכל סגנון מבוקש, ולעוד מידע וייעוץ מקצועי בנושא הגיעו לחנות שלנו ברחוב לה גרדיה בתל אביב או צרו קשר עם קדם קרמיקה בטלפון 03-6871442.

לקוח – הוא בן משפחה. כך הוא המוטו של קדם קרמיקה ולאורו פועל בית העסק. כחלק ממשפחת קדם קרמיקה, המחירים והיחס מהם תיהנו כלקוחותינו יהיו הגונים ומקובלים, שכן שביעות רצונכם היא שעומדת לנגד עינינו וחרוטה על דגלנו המקצועי. נשמח לעמוד לשירותכם,

משפחת קדם קרמיקה

צרו קשר

כתובת

שעות פתיחה

ימים א-ה 9:00-18:00

יום שישי 9:00-13:00

שבת סגור

שליחת הודעה

עיצוב ובנייה adactive

דילוג לתוכן