חנות מקלחונים בתל אביב

חנות מקלחונים בתל אביב – ותיקה ומומלצת

מחפשים חנות מקלחונים בתל אביב? כדאי שתכירו את קדם קרמיקה המייצרת, משווקת ומתקינה מקלחונים איכותיים מכל סוג מבוקש, בין אם מקלחון קטן, גדול במידה מיוחדת, מקלחון זכוכית, מקלחון הזזה, מקלחון כנף, פינתי חזיתי, מודרני ועוד.

 

מתמחים במקלחונים כבר שלוש דורות

ההצלחה והביקוש לשירותי חברתנו נובעים מניסיון רב שנים של עסק משפחתי הפועל בתחום כבר שלושה דורות, עוד משנות החמישים של המאה עשרים. ניסיונו ניכר בהבנה מעמיקה במקלחונים וביכולת לספק מענה איכותי ואישי לכל צורך, עם ליווי אישי צמוד לכל אורך הליך בחירת מקלחון. הניסיון העשיר הפך את חברתנו לכתובת מבוקשת עבור לקוחות פרטיים, קבלנים, אדריכלים ומעצבי פנים שמחפשים מקלחונים בתל אביב העונים לדרישות שונות של עיצוב, שימוש, איכות ותקציב.

 

מגוון רחב של סוגי מקלחונים 

אצלנו כל אחד יכול לאתר סוג מקלחון המתאים לצרכיו, לרבות מקלחונים בהתאמה אישית מלאה לשטח נתון ועיצוב מועדף. בין היתר תוכלו למצוא מקלחונים קטנים, גדולים ובמידות מיוחדות, מקלחוני הזזה, מקלחוני כנף, מקלחוני הרמוניקה, מקלחון חזית, פינתי שתי דלתות, חזית שתי דלתות, הרמוניקה פינתי, פינתי שתי דלתות, פינתי שני קירות קבועים ושתי דלתות, פינתי עם דלתות מעוגלות, אמבטיון חזית, אמבטיון כנף בודד, אמבטיון הרמוניקה ועוד.

 

בחירה נכונה של מקלחון 

מתלבטים באיזה מקלחון לבחור מתוך המבחר הגדול שלנו? לרשותכם עומד צוות מיומן ומסור שזמין לעזור. כמו כן לפניכם מספר עצות בסיסיות שיכולות לסייע בבחירת מקלחון מתאים:

  • מידות – בחרו מקלחון המתאים במידותיו לשטח המיועד עבורו בחדר האמבטיה מבחינת גובה, עומק ורוחב שלו. במידה ומקלחונים קיימים לא מתאימים למידות המבוקשות תוכלו להזמין מקלחון בהתאמה אישית.
  • בטיחות– חשוב שמקלחונים יהיו עשויים מזכוכית תקנית ובטוחה, רבודה או מחוסמת, חזקה מספיק מפני שבירה והתנפצות.
  • צורה–  מתוך המבחר הקיים יש לבחור מקלחון בצורה המתאימה לשטח המקלחון והחדר ולמאפייני עיצובו של המרחב. כך למשל, מקלחון חזית מתאים לחדרי אמבטיה מרווחים יחסית ואילו מקלחון פינתי מספק מענה מעולה לחדרי אמבטיה קטנים ודחוסים.
  • דלתות– בבחירת דלת למקלחון עולים גם שיקולי נוחות, למשל למרחב מצומצם עדיף לבחור במקלחון עם דלת הזזה.
  • גוון– לפי מידת הפרטיות המבוקשת ובהתאם לעיצוב החדר יש לבחור בזכוכית למקלחון, בין אם שקופה, אטומה, חצי אטומה, לבנה, חלבית, צבעונית וכדומה.
  • ניקוז– שימו לב גם לפתרונות ניקוז במקלחון המונעים הצטברות של מים במתחם הרחצה, שבהמשך עלולים לגרום לבעיות של עובש, רטיבות ונזילות. את הניקוז ניתן ליצור באמצעות שיפוע רצפת המקלחת או באמצעות התקנת אגנית.

 

הזמנת מקלחונים בתל אביב

להזמנת מקלחונים בתל אביב ולקבלת עוד מידע וייעוץ מקצועי בנושא הגיעו לחנות שלנו ברחוב לה גרדיה בתל אביב או צרו קשר עם קדם קרמיקה בטלפון 03-6871442.

 

לקוח – הוא בן משפחה. כך הוא המוטו של קדם קרמיקה ולאורו פועל בית העסק. כחלק ממשפחת קדם קרמיקה, המחירים והיחס מהם תיהנו כלקוחותינו יהיו הגונים ומקובלים, שכן שביעות רצונכם היא שעומדת לנגד עינינו וחרוטה על דגלנו המקצועי. נשמח לעמוד לשירותכם,

משפחת קדם קרמיקה

צרו קשר

כתובת

שעות פתיחה

ימים א-ה 9:00-18:00

יום שישי 9:00-13:00

שבת סגור

שליחת הודעה

עיצוב ובנייה adactive

דילוג לתוכן