סוגי כיורים לאמבטיה

על סוגי כיורים לאמבטיה

חדרי אמבטיה כבר מזמן הפכו למתחם מעוצב על כל פרטיו, בין אם מדובר בריצוף, חיפוי קירות, ארונות וגם כיורים, וכאשר זה מגיע לכיורים, השוק של ימינו מציע לציבור הפרטי והמקצועי מגוון סוגים של פריטים. יחד עם זאת, בכדי להבטיח כיור איכותי חשוב לקנותו ממקור אמין ומומלץ. דוגמא טובה לכך הינה חברת קדם קרמיקה שפועלת בשוק עשרות שנים ומציעה ללקוחותיה מבחר גדול, עכשווי ואיכותי של סוגי כיורים לאמבטיה בשלל מידות, חומרים, צבעים ועיצובים. ממבחר זה ובעזרת הצוות המקצועי והמסור שבמקום, כל לקוח יכול לאתר כיור מושלם לחדר האמבטיה שלו ולקבלו עבור מחיר תחרותי והוגן.

 

גמישות בעיצוב כיורי אמבטיה

כיור למטבח נדרש להציג נתונים מתאימים עבור מגוון משימות, לרבות אחסון ושטיפת כלים מלוכלכים, שטיפת מזון, מילוי מים לשתייה ובישול, ניקוי כיור ומשטח עבודה, שטיפת ידיים ועוד. מנגד, כיור לאמבטיה מיועד בעיקר לשטיפת ידיים ופנים ולכן הוא גם יכול להציג גמישות הרבה יותר גבוהה בעיצובו, גודלו, צורתו וגם באופן התקנתו. אכן, השוק מציע לציבור כיורים במגוון סגנונות עיצוב, חומרים, מידות וצבעים. מתוך מבחר זה כל אחד יכול לאתר כיור איכותי שמתאים לצרכי בעליו, נתוני שטח התקנה ולסגנון עיצוב החדר.

 

מגוון סוגי כיורים

אם בעבר הרחוק כיורים לאמבטיה סופקו כפריטי סנטריה סטנדרטים ואחידים, הרי שכיום המצב שונה לחלוטין עם מבחר בלתי נדלה של סוגי כיורים, בקשת רחבה של חומרים, אפשרויות התקנה, צורות, סגנונות וצבעים. כך למשל, קיימת מגמה גוברת בשוק לכיורי אמבט מונחים כפי שחברתנו משווקת. מדובר בכיורים המותקנים לא בתוך משטח השיש אלא מעליו, באופן המציג לראווה את כל גוף הכיור. ככאלו מושם דגש רב על חזותם והם מוצעים עם מגוון אפשרויות עיצוב לרבות:

  • צורה- כיורים מונחים מוצעים בשלל צורות, למשל ככיור מרובע, עגול, א- סימטרי, משושה, עם דפנות גבוהות או נמוכות, עם דפנות בעלות שיפוע מתון או חד. כמו כן דפנות הכיור יכולות להיות חלקות או עם עיטורים שונים כמו פסים או תבליטים. כך למשל, ניתן למצוא כיורים דמוי קערה, חבית, מגש, שמדמים אבן טבעית ועוד. 
  • צבעים- כיורים מונחים לאמבט גם מוצעים בשלל צבעים, למשל לבן קלאסי, שחור, נחושת, שמנת, אפור, ירוק ועוד.
  • חומרים- כיורים לאמבט גם יכולים להיות עשויים מחומרים שונים לרבות חרס, נירוסטה, אמייל ואבן קיסר.
 
הזמנת כיור לאמבטיה למטבח
להכרת סוגי כיורים לאמבטיה והזמנת כיור מתאים, ולעוד מידע וייעוץ מקצועי, הגיעו לאולם התצוגה שלנו בתל אביב, או צרו קשר עם קדם קרמיקה בטלפון 03-6871442 או במייל a6871442@bezeqint.net.

לקוח – הוא בן משפחה. כך הוא המוטו של קדם קרמיקה ולאורו פועל בית העסק. כחלק ממשפחת קדם קרמיקה, המחירים והיחס מהם תיהנו כלקוחותינו יהיו הגונים ומקובלים, שכן שביעות רצונכם היא שעומדת לנגד עינינו וחרוטה על דגלנו המקצועי. נשמח לעמוד לשירותכם,

משפחת קדם קרמיקה

צרו קשר

כתובת

שעות פתיחה

ימים א-ה 9:00-18:00

יום שישי 9:00-13:00

שבת סגור

שליחת הודעה

עיצוב ובנייה adactive

דילוג לתוכן