ריצוף אמבטיה דמוי פרקט 

ריצוף קרמיקה דמוי פרקט לסביבה רטובה

ריצוף פרקט מעץ לבית מעניק למרחב חזות איכותית, ביתית וחמה. יחד עם זאת, מעצם היות הפרקט עשוי מעץ שרגיש לרטיבות ומים, השימוש בו מוגבל רק לחללים פנימיים יבשים ולכן לא מתקינים אותו בחדרי אמבטיה, מרפסות וכדומה.

בשוק יש פתרון לבעיה זו בדמות ריצוף קרמיקה דמוי פרקט. אם אתם מבקשים כתובת אמינה ומומלצת לקניית ריצוף דמוי פרקט לאמבטיה או למרפסת, כדאי לכם להכיר את חברת קדם קרמיקה, שמשווקת לצד פרקטים מעץ, ריצופי קרמיקה איכותיים דמויי פרקט, אידיאלים לחדר מקלחת, מטבח, מרפסת וכל מתחם רטוב אחר פנימי או חיצוני.

המגבלות של פרקט מעץ

פרקטים מעץ מעניקים ריצוף טבעי מרהיב ביופיו שמשרה על המרחב אווירה ביתית וחמימה. 

יחד עם זאת, לפרקטים מעץ יש לא מעט מגבלות. קודם כל העץ הינו חומר טבעי שרגיש לרטיבות ומים, לכן הם לא מתאימים להתקנה במתחמים רטובים, בין אם בחוץ או בחדר המקלחת. כמו כן, הרגישות למים ניכרת בעובדה שאי אפשר לנקות את הפרקטים ביסודיות עם מים ויש להסתפק בניקוי יבש ורק מידי פעם העברת סמרטוט לח סחוט היטב. בנוסף פרקטים מעץ טבעי נדרשים בעבודות תחזוקה תקופתיות של שיוף, שימון וצביעה במטרה להגן על העץ, ולשמר את חזותו. כפועל יוצא מכך אריחי קרמיקה דמוי פרקט מספקים תחליף מעולה לפרקט מעץ, בהציגם חזות טבעית משכנעת לצד רמה גבוהה של עמידות, ופשטות ניקיון ותחזוקה.

ליהנות מכל היתרונות

בחירה בריצוף חוץ דמוי פרקט או בריצוף דמוי פרקט למקלחת, מטבח וכדומה, תעניק לכם פתרון ריצוף מושלם עם חזות טבעית וחמימה לצד נוחות שימוש ורמה גבוהה של עמידות. איכויות אלו נוצרות בזכות התפתחויות טכנולוגיות בענף הקרמיקה המאפשרות יצירת אריחים בעלי טקסטורה וגוון טבעיים בדיוק כמו של פרקט מעץ. כל זאת לצד היתרונות של אריחי קרמיקה שעמידים בפני רטיבות ופגעי סביבה ומזג אוויר, ואשר קל לנקות ולתחזק אותם. אריחים דמויי פרקט מוצעים על ידנו בשלל גוונים ומידות וכך מאפשרים התאמה מלאה לסגנון עיצוב מבוקש. 

ריצוף דמוי עץ 

השימוש בפרקטים בתוך מבנים רבים הוא אחד הטרנדים החמים ביותר בתחום לאחרונה, וזאת לאחר שבעבר, נקשר בעיקר לבתים פרטיים ולבקתות. כיום, יש אפשרויות רבות בתחום, כולל התקנת ריצוף דמוי עץ שמעניק את ההרגשה החמה והאינטימית, אך מבלי להשתמש בעץ אמיתי. התקנה של גרניט פורצלן דמוי פרקט או קרמיקה דמוי עץ הן שתי אפשרויות נהדרות שעושות את העבודה על הצד הטוב ביותר. ניתן להתקין גם אריחים דמוי עץ או קרמיקה דמוי פרקט כדי להעניק לחדר עוד אלמנטים עיצוביים מעניינים. 

הכי קרוב שיש 

ההתקנה של פרקט דמוי עץ צריכה להיעשות בצורה מחושבת ומדויקת. רבים מעוניינים בריצוף כמו רצפה דמוי פרקט אך עם הרגשה אמיתית ואותנטית. לכן, ריצוף דמוי פרקט צריך להיעשות עם חומרי גלם איכותיים ועם חברה שמכירה את התחום ומגיעה עם ידע וניסיון שיסייע לעשות את העבודה על הצד הטוב ביותר. ריצוף פרקט הוא יוקרתי ואיכותי, אך יש התקנות דמוי פרקט שיכולות להחזיק למשך שנים ארוכות ולהיות בלתי ניתנות לזיהוי לעין הרגילה. עבודה עם פורצלן דמוי ריצוף דמוי פרקט או עם פורצלן דמוי פרקט היא עבודה שכדאי להשקיע בה, כדי להשיג את המטרה. גם גרניט פורצלן דמוי עץ הוא חומר איכותי מאוד, במיוחד אם מבצעים ריצוף חוץ דמוי פרקט בדק או בחצר. 

מעוניינים לשלב פתרונות ריצוף מסוג כזה? איכות, מחיר הוגן וגם מגוון של אפשרויות הן נקודות שחשובות לכם? קדם קרמיקה היא הכתובת הנכונה להיעזר בה. לסקירת האפשרויות המוצעות אצלנו, לחצו כאן, ולקבלת מענה טלפוני ותשובות לשאלות נוספות, צרו קשר במספר 03-6871442

לקוח – הוא בן משפחה. כך הוא המוטו של קדם קרמיקה ולאורו פועל בית העסק. כחלק ממשפחת קדם קרמיקה, המחירים והיחס מהם תיהנו כלקוחותינו יהיו הגונים ומקובלים, שכן שביעות רצונכם היא שעומדת לנגד עינינו וחרוטה על דגלנו המקצועי. נשמח לעמוד לשירותכם,

משפחת קדם קרמיקה

צרו קשר

כתובת

שעות פתיחה

ימים א-ה 9:00-18:00

יום שישי 9:00-13:00

שבת סגור

שליחת הודעה

עיצוב ובנייה adactive

דילוג לתוכן