כיורים למטבח מנירוסטה

בעבר כיורי נירוסטה שימוש רק מטבחים תעשייתיים כמו במסעדות, בתי מלון ומטבחים מוסדיים. כיום כיורים למטבח מנירוסטה כפי שחברת קדם קרמיקה משווקת, הפכו למבוקשים ביותר גם במגזר הפרטי, בקרב בעלי מקצוע, מעצבי פנים, אדריכלים קבלנים ולקוחות פרטיים. הסיבה לביקוש זה נובעת מהיתרונות שיש לכיורים אלו:

  • עמידות- כיורי נירוסטה מציגים רמה גבוהה של עמידות לאורך זמן ויכולת להתמודד עם אתגרים שמציבה להם סביבת המטבח, בין אם רטיבות, משאות כבדים, שינוי טמפרטורה בין מים חמים לקרים, חבלות ועוד.
  • מכות וחבלות- כיורים מנירוסטה עמידים גם בפני חבלות, למשל במקרה שנחבט לתוכם סיר כבד, והם משמרים את חזותם המקורית לאורך זמן.
  • רטיבות- נירוסטה הינה למעשה פלדת אל חד וככזאת היא עמידה בפני חלודה ולכן היא אידיאלית לסביבה רטובה ולחה כמו כיורים.
  • מידות וסוגים- כיורי נירוסטה למטבח מוצעים במבחר רחב של סוגים ומידות לרבות כיור יחיד, כיור כפול מעולה לשומרי כשרות, כיור במידות סטנדרטיות, כיור גדול או עמוק במיוחד וכו'.
  • ניקיון- כיורים שעשויים מנירוסטה פשוטים וקלים לניקוי יסודי, ומציגים רמת היגיינה וסנטריה גבוהה, בהיותם מונעים הספחות של כתמים, עם משטח שאינו צובר חיידקים. כמו כן ניתן לנקותם גם עם חומרים סטנדרטים ללא צורך בחומרי ניקוי אגרסיביים. בנוסף, במרבית המקרים לכלוך אינו נדבק לכיורים אלו ולרוב אין צורך לשפשפם לשם הוצאת כתמים. במקרים של כתמים יותר עקשניים ניתן לנקותם באמצעות חומרים ייעודים לכיורי נירוסטה ובשום פנים לא לעשות שימוש בחומר ניקוי חומצתי.
  • עיצוב- לכיור נירוסטה חזות עכשווית נקייה ואחידה שמשתלבת נהדר במטבח מודרני עם קו נקי, ומבריק. יחד עם זאת הכיור משתלב גם עם עיצובים נוספים כמו מטבח כפרי עם משטחי עץ, מטבח אורבאני או תעשייתי ועוד.
  • תוספות- לכיורים מנירוסטה ניתן לשלב טוחן אשפה, ברז נשלף וכו'.
  • הפרשי טמפרטורות- בזכות עמידות גבוהה בפני שינוי טמפרטורה ניתן להניח בתוך כיורים אלו מזונות קפואים או לחילופין כלי אוכל וסירים חמים.

 

הזמנת כיור למטבח מנירוסטה

להזמנת כיור למטבח מנירוסטה ולקבלת מיד נוסף וייעוץ מקצועי בנושא, הגיעו לאולם התצוגה שלנו בתל אביב, או צרו קשר עם קדם קרמיקה בטלפון 03-6871442 או במייל a6871442@bezeqint.net.

לקוח – הוא בן משפחה. כך הוא המוטו של קדם קרמיקה ולאורו פועל בית העסק. כחלק ממשפחת קדם קרמיקה, המחירים והיחס מהם תיהנו כלקוחותינו יהיו הגונים ומקובלים, שכן שביעות רצונכם היא שעומדת לנגד עינינו וחרוטה על דגלנו המקצועי. נשמח לעמוד לשירותכם,

משפחת קדם קרמיקה

צרו קשר

כתובת

שעות פתיחה

ימים א-ה 9:00-18:00

יום שישי 9:00-13:00

שבת סגור

שליחת הודעה

עיצוב ובנייה adactive

דילוג לתוכן