כיורים מונחים לאמבטיה

מבחר כיורים מונחים לאמבטיה

כיורים מונחים לאמבטיה

יותר מקום, יותר אלגנטי

בהתאם למגמה השולטת בעיצוב חדרי אמבטיה בשנים האחרונות, השאיפה היא ליצור מיקסום של חלל חדר האמבטיה (שהוא לרוב חדר קטן יחסית בכל מקרה), יחד עם עיצוב נקי ומודרני. אחד האספקטים של המגמה הזו הוא שימוש נרחב בכיורים מונחים, כאלה שבמקום להיות שקועים בתוך המשטח (בדומה לכיורי מטבח), מונחים על גביו. בשל העובדה שכיור אמבטיה צריך להתמודד עם עומסים פחותים בהרבה מאלו של כיור מטבח, הרי שהעיצוב הזה הוא גם פרקטי יותר, שכן הוא מפנה מקום רב בארון שמתחת לכיור, וגם אלגנטי יותר.

עם זאת, קנייה של כיורים מונחים לאמבטיה צריכה להיעשות בתבונה, שכן המגוון של העיצובים, הצבעים, הסגנונות וכמובן רמות האיכות, הוא עצום. חשוב ללכת לחנות שמתמחה באופן ייעודי בכיורים לאמבטיה, שתוכל להציע לכם את כל האפשרויות הקיימות בשוק, עם ייעוץ לדגם המתאים ביותר עבורכם. קנייה מספק כזה תאפשר לכם להיות סמוכים ובטוחים שאתם מקבלים את המוצרים הטובים ביותר, במחירים הטובים ביותר.

רוצים לשלב כיור מונח בחדר הרחצה? איכות גבוהה של כיור וגם סטייל מרהיב הן נקודות שחשובות לכם? קדם קרמיקה היא הכתובת הנכונה לפנות אליה. החנות מעמידה לרשותכם מגוון רחב של כלים סניטריים, לרבות כיור מונחים לחדר הרחצה המביאים אתם סטייל נהדר, כמו גם איכות שאין שנייה לה. לסקירת המוצרים שלנו, לחצו כאן ולקבלת מענה נוסף בטלפון, צרו אתנו קשר במספר 03-6871442

צרו קשר

כתובת

שעות פתיחה

ימים א-ה 9:00-18:00

יום שישי 9:00-13:00

שבת סגור

שליחת הודעה

עיצוב ובנייה adactive

דילוג לתוכן