אמבטיה או מקלחון לילדים

בקדם קרמיקה מציעים מענה שלם לעיצוב חדר הרחצה על פרטיו השונים, החל ממקלחון וריצוף ועד לכלים סניטרים וארונות. משפחות רבות המגיעות לחברת קדם קרמיקה ומעוניינות בעיצוב חדר רחצה חדש או משופץ, מתלבטות אם להתקין בו אמבטיה או מקלחון לילדים. לשאלה זו אין תשובה אחת והיא משתנה בהתאם לגיל הילדים, הרגלי רחצה, נתוני החדר והעדפות כלליות.

 

רחצת ילדים באמבטיה

הורים רבים בוחרים בהתקנת אמבטיה עבור רחצת ילדים בגין מספר סיבות. קודם כל לרוב רחצה באמבטיה יותר נוחה עם פעוטות וילדים קטנים, כי אפשר להושיב בתוכה את הילד ולשטוף אותו במהירות ויעילות. בנוסף האמבטיה מספקת לילדים מקור עניין ופעילות עם שפע של משחקים וצעצועים שונים המנעימים את זמנם. כמו כן, משפחות עם מספר ילדים קטנים יכולות לקצר את משך הרחצה על ידי רחצת מספר ילדים במקביל בתוך האמבטיה.

 

בחירה במקלחון לילדים

לצד בחירה באמבטיה, משפחות רבות מעדיפות לבחור במקלחון לרחצת הילדים. בחירה זו נובעת משיקולים שונים, כמו העדר מקום בחדר הרחצה להתקנת אמבטיה, רצון לחסוך במים, העדפה של רחצה במקלחת ועוד. ככול שהילדים יותר גדולים הם בעצמם מעדיפים לרחוץ במקלחת, ואכן בבתים רבים בהם יש בחדר הרחצה גם אמבטיה וגם מקלחת, לרוב האמבטיה הופכת בסופו של דבר ללא שמישה. כמו כן, ניתן לפתור את נושא הרחצה של תינוקות ופעוטות במקלחת על ידי הצבה של גיגית בתוך המקלחת או מחוצה לה בחדר הרחצה עצמו, וכאשר הילד יותר גדול אפשר לספק לו כיסא קטן עבור הרחצה במקלחת.

 

בחירה נכונה של מקלחון

אם בחרתם במקלחון עבור חדר רחצה של ילדים, כדאי לתכננו כך שיספק לכם נוחות ובטיחות מרבית על ידי נקיטה של מספר פעולות. קודם כל, למי שיש ילדים קטנים עדיף לתכנן מקלחון כמה שיותר גדול ומרווח עם פתיחה של שתי דלתות ועם אפשרות במידת הצורך לכניסה של הורה. לנוחות מרבית, אם מקלחון מספיק גדול ניתן לעצבו גם עם מדרגת ישיבה ההופכת את השהות ליותר נוחה וזמינה לילדים קטנים וגם ללא מעט מבוגרים. מעבר לכך יש לשים דגש על נושאי בטיחות, עם ריצוף שאינו מחליק או עם הנחת שטיחון נגד החלקה מעל רצפת המקלחון, וכן עיצוב המקלחון עם מאחזי יד בגובה מתאים, ברזים בגובה שהילד יכול לשלוט בהם, סלסלה למשחקי הילד וכדומה.

 

 

מקלחון או אמבטיה 

לקבלת סיוע בבחירה בין אמבטיה או מקלחון לילדים ולקבלת עוד מידע וייעוץ מקצועי בנושא, הגיעו לחנות שלנו ברחוב לה גרדיה בתל אביב או צרו קשר עם קדם קרמיקה בטלפון 03-6871442.

לקוח – הוא בן משפחה. כך הוא המוטו של קדם קרמיקה ולאורו פועל בית העסק. כחלק ממשפחת קדם קרמיקה, המחירים והיחס מהם תיהנו כלקוחותינו יהיו הגונים ומקובלים, שכן שביעות רצונכם היא שעומדת לנגד עינינו וחרוטה על דגלנו המקצועי. נשמח לעמוד לשירותכם,

משפחת קדם קרמיקה

צרו קשר

כתובת

שעות פתיחה

ימים א-ה 9:00-18:00

יום שישי 9:00-13:00

שבת סגור

שליחת הודעה

עיצוב ובנייה adactive

דילוג לתוכן