אריחי קרמיקה דמויי בריקים

בשנים האחרונות גדל הביקוש לחיפויי קיר בריקים שמעניקים לחלל חזות ייחודית ומרשימה. יחד עם זאת בחירה בקיר בריקים אותנטי כרוכה בהוצאה כספית גבוהה לקנייתם והתקנתם. בכדי לפתור בעיה זו מציעים לכם בקדם קרמיקה פתרון איכותי ומתקדם בדמות אריחי קרמיקה דמוי בריקים העשויים מגרניט פורצלן. מדובר באריחים איכותיים שעברו הליך עיבוד מיוחד המשווה להם חזות של בריקים, והם מוצעים לצד שירות מקצועי וסיוע אישי עבור מחירים משתלמים במיוחד. 

 

הביקוש לקיר עם חיפוי בריקים

חיפוי בריקים הפך להיות לפריט עיצוב מבוקש בחדרים שונים בבית, שמשולב בדרך כלל על גבי קיר אחד המבליט אותו ומוסיף עניין לחלל. את הבריקים לרוב מפרקים ממבנים אירופאים ישנים, אותם מנסרים במידות שונות ומייבאים לארץ. הליך זה הופך את הבריקים למוצר יקר לקנייה וגם בגין משקלו הוא יקר ומורכב להתקנה. לכן השוק גם מציע עבור בריקים תחליפים, כאשר אחד התחליפים היותר איכותיים הינם אריחי קרמיקה מגרניט פורצלן דמוי בריקים.

 

יתרונות אריחי קרמיקה דמוי בריקים

בחירה באריחי קרמיקה דמוי בריקים כפי שחברתנו מספקת כדאית בגין מספר יתרונות. העיקריים שבהם הינם:

  • חזות- אריחי קרמיקה המדמים בריקים עשויים ממשטחים בולטים בעלי חזות נאה, עם דמיון מרשים לבריקים אורגינאליים.
  • מבחר- אנו מציעים מבחר עשיר ועכשווי של אריחי בריקים מקרמיקה, במגוון צורות, מידות, צבעים וטקסטורות. ממבחר זה כל אחד יכול לאתר את האריחים המתאים לביתו, סגנון עיצובו וצבעיו.
  • חללים-אריחי בריקים מקרמיקה מעוצבים ואיכותיים שמסופקים על ידנו מתאימים להתקנה בכל חדר וחלל בבית מסלון, למטבח, מקלחת ועד חדר שינה.
  • התקנה- בהיותם כבדי משקל, התקנה של בריקים הינה מאוד מורכבת לעומת התקנת אריחים מקרמיקה קלי משקל שהתקנתם הרבה יותר פשוטה, זולה ומהירה.
  • מחיר- אריחים של קרמיקה דמויי בריקים מוצעים עבור מחירים משתלמים במיוחד.
  • רטיבות- אריחי קרמיקה מציגים רמה גבוהה של עמידות בפני מים ורטיבות, לכן מתאים להתקין אריחים אלו גם בחדרים רטובים, למשל כאריחי קרמיקה לאמבטיה או במטבח.  
  • ניקיון – אריחי בריקים מקרמיקה הינם פשוטים לניקיון ותחזוקה, וניתן לנקותם באמצעות סמרטוט לח וחומר ניקוי סטנדרטים.

 

הזמנת אריחי קרמיקה דמוי בריקים

להזמנת אריחי קרמיקה דמוי בריקים, קבלת עוד מידע וייעוץ מקצועי בנושא, הגיעו לאולם התצוגה שלנו בתל אביב, או צרו קשר עם קדם קרמיקה בטלפון 03-6871442 או במייל a6871442@bezeqint.net.

 

לקוח – הוא בן משפחה. כך הוא המוטו של קדם קרמיקה ולאורו פועל בית העסק. כחלק ממשפחת קדם קרמיקה, המחירים והיחס מהם תיהנו כלקוחותינו יהיו הגונים ומקובלים, שכן שביעות רצונכם היא שעומדת לנגד עינינו וחרוטה על דגלנו המקצועי. נשמח לעמוד לשירותכם,

משפחת קדם קרמיקה

צרו קשר

כתובת

שעות פתיחה

ימים א-ה 9:00-18:00

יום שישי 9:00-13:00

שבת סגור

שליחת הודעה

עיצוב ובנייה adactive

דילוג לתוכן