ארון אמבטיה תלוי

חברת קדם קרמיקה מציעה ללקוחותיה הפרטיים והמקצועיים מבחר איכותי של דגמי ארון אמבטיה. החברה משווקת דגמים שונים של ארונות לאמבטיה, עומדים או תלויים לכיור שקוע או מונח, בשלל מידות ועיצובים כדוגמת ארון אמבטיה לבן מודרני, ארון אמבטיה כפרי תלוי ועוד. מתוך מבחר זה כל אחד יכול לאתר ארון מתאים לצרכיו ולסגנון עיצוב חדר האמבטיה שלו. כמו כן לרשות לקוחות החברה עומד צוות מקצועי ומסור, הזמין לסייע ולייעץ בבחירה נכונה של ארון לאמבטיה.

 

דגשים לבחירת ארון

בבואכם לבחור ארון לחדר אמבטיה ישנם מספר דגשים בסיסיים שחשוב לקחת בחשבון:

  • מידות- יש לבחור בארון שמתאים במדויק במידותיו לשטח נתון וצורכי אחסון מצופים ממנו. לשם כך יש לבחון לא רק גובה ואורך של ארון אלא גם עומק ארון אמבטיה המעיד על נפח אחסון אפשרי. כמו כן יש לבדוק שעומק הארון אינו בולט ואינו מפריע להתנהלות שוטפת בחדר. 
  • עומד או תלוי- ארונות אמבטיה מוצעים כארונות עומדים או תלויים והבחירה ביניהם הינה עניין של העדפה אישית. כך למשל, ארון תלוי לאמבטיה יוצר תחושה מרחפת וקלילה וגם יותר קל לנקות תחתיו. מנגד, ארון אמבטיה עומד יותר פשוט להתקנה אך יותר קשה לנקות תחתיו.
  • סגנון עיצוב- בהיותו פריט ריהוט יחיד בחדר, לארון אמבטיה יש השפעה ישירה על סגנונו. לכן חשוב לבחור ארון עם עיצוב מתאים לסגנון קיים או מיועד. כך למשל ניתן לבחור בארון אמבטיה כפרי תלוי או עומד, ארון בעיצוב מודרני, קלאסי וכדומה.
  • צבע ארון- צבע ארון אמבטיה נדרש להתאים לגווני החדר, לריצוף וחיפוי קירות, ולאווירה שמבקשים ליצור. כך למשל, בהיותו צבע ניטראלי בחירה בארון אמבטיה לבן יכולה להשתלב עם חדר בעיצוב מודרני עם מראה נקי ואלגנטי, בעוד שארון בצבע חום משדר אווירה ביתית ומשתלב נפלא עם חדר אמבטיה בסגנון כפרי.
  • כיור שוקע או מונח- יש לבחור גם בין ארון אמבטיה עם כיור שקוע מובנה או ארון אמבטיה עם משטח ישר לכיור מונח אופנתי ומיוחד.

 

הזמנת ארון אמבטיה 

להזמנת ארון אמבטיה ולעוד מידע וייעוץ מקצועי בנושא, הגיעו לאולם התצוגה שלנו בתל אביב, או צרו קשר עם קדם קרמיקה בטלפון 03-6871442 או במייל a6871442@bezeqint.net.

 

לקוח – הוא בן משפחה. כך הוא המוטו של קדם קרמיקה ולאורו פועל בית העסק. כחלק ממשפחת קדם קרמיקה, המחירים והיחס מהם תיהנו כלקוחותינו יהיו הגונים ומקובלים, שכן שביעות רצונכם היא שעומדת לנגד עינינו וחרוטה על דגלנו המקצועי. נשמח לעמוד לשירותכם,

משפחת קדם קרמיקה

צרו קשר

כתובת

שעות פתיחה

ימים א-ה 9:00-18:00

יום שישי 9:00-13:00

שבת סגור

שליחת הודעה

עיצוב ובנייה adactive

דילוג לתוכן