ארונות אמבטיה בתל אביב

הכתובת המתבקשת עבור ארונות אמבטיה בתל אביב

גרים בתל אביב ומבקשים לחדש את חדר הרחצה שלכם עם ארונות מעוצבים מתאימים? מחפשים אחר חנויות ארונות אמבטיה מומלצות בתל אביב? כדאי שתצרו קשר עם  קדם קרמיקה המציעה מבחר איכותי, גדול ועדכני של ארונות אמבטיה בתל אביב במחירים משתלמים, במגוון מידות, סוגים, חומרים, צבעים ועיצובים. בין היתר תוכלו למצוא בחנות של החברה ארונות אמבטיה עומדים או תלויים, גדולים או קטנים, בסגנון מודרני, כפרי או וינטג' ועוד.

 

מתמחים בארונות אמבטיה כבר שלושה דורות 

החנות שלנו הפכה לכתובת מבוקשת, מוכרת ומומלצת עבור ארונות אמבטיה תל אביב לאור השירות שאנו מספקים, הנשען על ניסיון של שלושה דורות בתחום. חברתנו הינה עסק משפחתי ותיק ומוערך הפועל בתחום עיצוב חדרי אמבטיה כבר משנות החמישים, ומעניק מענה מקצועי אדיב ויעיל לכל לקוח בין אם מדובר בלקוח פרטי, אדריכל, מעצב פנים, קבלן, מנהל מלון וכדומה.

הניסיון שלנו ניכר גם באיכות הארונות העשויים מחומרי גלם משובחים, ברמות ביצוע וגימור חסרות פשרות ועיצובים עכשוויים, המוצעים במבחר גדול ממנו כל אחד יכול לאתר פריטים המתאימים לחדר הרחצה שלו ולכיסו.

 

בחירה נכונה של ארונות אמבטיה

מתלבטים באילו ארונות אמבטיה לבחור מתוך ההיצע הגדול שלנו? לרשותכם עומד צוות מקצועי מיומן ומסור הזמין ללוותכם בבחירת ארונות אמבטיה מתאימים. כמו כן, כדי לסייע לכם בנושא לפניכם מספר עצות בסיסיות:

 

  • מידות– יש לבחור בארון המתאים במדויק לשטח הפנוי עבורו. לשם כך יש לבדוק מידות לאורך וגובה הארון וכן לעומק שלו, כך שהארון לא יבלוט יתר על המידה בחדר. 
  • צרכי אחסון– בבחירת ארונות אמבטיה, גודלם ואופן חלוקתם הפנימית מוכתבים ממאפייני הפריטים שהם נועדו לאחסן – סוגם, גודלם וכמותם. כך למשל, לאחסון פריטים קטנים יש להעדיף ארון עם חלוקה למדפים ומגרות קטנות, לעומת פריטים גדולים הנדרשים במדפים וחללים כמה שיותר גדולים.
  • התקנה– ארון לאמבטיה יכול להיות תלוי או עומד. הבחירה משתנה בהתאם לסוג הפריטים שיש לאחסן ובהתאם לשטח הפנוי ועיצוב החדר. כך למשל, למוצרי ניקיון גדולים וניירות טואלט לרוב עדיף לבחור בארון עומד נמוך ואילו עבור מוצרי קוסמטיקה וטיפוח עדיף לאחסן בתוך ארון תלוי גבוה.
  • עיצוב – את הארון יש גם להתאים בחזותו לסגנון עיצוב חדר האמבטיה, בין אם מודרני, וינטג', כפרי או אחר. ההתאמה ניכרת בבחירת גוון הארון, החומרים מהם הוא עשוי, צורת עיבודו וגימורו וכדומה.

 

הזמנת ארון אמבטיה 

להזמנת ארונות אמבטיה בתל אביב ולקבלת מידע נוסף וייעוץ מקצועי בנושא, הגיעו לחנות שלנו ברחוב לה גרדיה בתל אביב או צרו קשר עם קדם קרמיקה בטלפון 03-6871442.

 

לקוח – הוא בן משפחה. כך הוא המוטו של קדם קרמיקה ולאורו פועל בית העסק. כחלק ממשפחת קדם קרמיקה, המחירים והיחס מהם תיהנו כלקוחותינו יהיו הגונים ומקובלים, שכן שביעות רצונכם היא שעומדת לנגד עינינו וחרוטה על דגלנו המקצועי. נשמח לעמוד לשירותכם,

משפחת קדם קרמיקה

צרו קשר

כתובת

שעות פתיחה

ימים א-ה 9:00-18:00

יום שישי 9:00-13:00

שבת סגור

שליחת הודעה

עיצוב ובנייה adactive

דילוג לתוכן