ארונות אמבטיה לכיור מונח

על ארונות אמבטיה לכיור מונח

בחנות ובאתר של קדם קרמיקה מציעים לכם מבחר איכותי ועכשווי של ארונות אמבטיה מסוגים שונים, כולל מגוון דגמים של ארונות אמבטיה לכיור מונח, המוצעים כארון עומד וגם כארון אמבטיה תלוי עם כיור מונח. מתוך המבחר כל אחד יכול לאתר ארון המתאים לחדר הרחצה שלו, לצרכיו, מידותיו ועיצובו.

 

מה זה כיור מונח

סוג הכיורים הנפוץ והמקובל בארץ לחדר אמבטיה, הינו כיור השקוע בתוך משטח עם תחתית שקועה מתחת לשיש וחלק עליון נושק למשטח השיש, באופן שאינו בולט לעין וחלקו החיצוני נסתר. לצד כיור זה, עם התפתחות תחום העיצוב, ניתן כיום למצוא בארץ סוגים נוספים של כיורים וביניהם כיור מונח. מדובר בכיור בולט לעין, אשר לא כמו כיור רגיל אינו שקוע במשטח השיש אלא מונח עליו. גישה זו המבליטה את הכיור פתחה למעשה מגוון אפשרויות לעיצוב של כיורים בעלי חזות ייחודית ומרשימה, התורמת לשדרוג חזות חדר הרחצה.

כך למשל, ניתן למצוא בשוק כיורים מונחים מחומרים שונים כמו קויראן או חרס, שיכולים להגיע במגוון גדלים וצורות – עגולים, מרובעים, מלבניים א-סימטריים ועוד. כיורים אלו מוצעים בשלל צבעים כמו לבן, שחור, זהב, חום , סגול, צהוב וכדומה, וכן הם מוצעים במבחר עשיר של דוגמאות ועיטורים, כמו קווים גיאומטריים או איורים אוריינטליים.

 

יש לציין כי ההתקנה של כיור מונח למעשה יותר פשוטה מזו של כיור רגיל, מכיוון שאינה נדרשת בהתאמה מושלמת לפתח בשיש. יחד עם זאת, בעת התקנת הכיור, מעצם היותו מוגבה, יש לשים לב שגובהו יספק מענה נוח לשימוש.

 

על ארונות אמבטיה עם כיור מונח

מכיוון שכיור מונח הינו גלוי לעין ויש לו חזות אסטטית משלו המשפיעה על מראה חדר הרחצה, יש לבחור עבורו ארונות אמבטיה מתאימים בצורתם, מידותיהם וגוניהם. הדבר נכון גם לגבי בחירת ארון אמבטיה עומד וגם לגבי בחירת ארון אמבטיה תלוי. למען מטרה זו, כדי להקל עליכם את התאמת הארון לכיור, בחנות שלנו תוכלו למצוא ארונות אמבטיה תלויים וארונות עומדים התואמים לכיור מונח במידותיהם, ביחסים ביניהם, בחומרים שלהם, בגוניהם וכדומה. כך למשל, ניתן למצוא ארון תלוי או עומד לכיור מונח בסגנון מודרני עם קו ישר ונקי או בסגנון כפרי בקו טבעי וחמים, וכן  ניתן למצוא ארונות יוקרתיים, בסגנון וינטג' ועוד.

 

הזמנת ארון אמבטיה תלוי לכיור מונח

להזמנת ארונות אמבטיה תלויים לכיור מונח או ארונות עומדים לכיור מונח, ולמידע נוסף וייעוץ מקצועי בנושא, הגיעו לחנות שלנו ברחוב לה גרדיה בתל אביב או צרו קשר עם קדם קרמיקה בטלפון 03-6871442.

 

לקוח – הוא בן משפחה. כך הוא המוטו של קדם קרמיקה ולאורו פועל בית העסק. כחלק ממשפחת קדם קרמיקה, המחירים והיחס מהם תיהנו כלקוחותינו יהיו הגונים ומקובלים, שכן שביעות רצונכם היא שעומדת לנגד עינינו וחרוטה על דגלנו המקצועי. נשמח לעמוד לשירותכם,

משפחת קדם קרמיקה

צרו קשר

כתובת

שעות פתיחה

ימים א-ה 9:00-18:00

יום שישי 9:00-13:00

שבת סגור

שליחת הודעה

עיצוב ובנייה adactive

דילוג לתוכן