קרמיקה דמוי אבן

יש הרבה מאוד סוגים של בניות בישראל, כאשר אחת הבניות המיוחדות והספציפיות יותר היא הבנייה באבן, שנפוצה בעיקר באזור ירושלים. מדובר בבנייה מיוחדת מאד, המעניקה הרגשה של משהו עתיק ו-וינטג', אך עם הרבה סטייל. לכן, רבים בוחרים לבנות כך גם מבנים חדשים, אך כדי להוזיל עלויות ולספק משהו שהוא קצת יותר עמיד, משלבים קרמיקה דמוי אבן או ריצוף דמוי אבן בתוך או מחוץ למבנה. 

יוקרתי ומרשים 

קרמיקה אבן היא כאמור מאוד יקרה, אך מביאה איתה משהו ששום תחליף לא יכול להביא. לבטח אם ברשותכם נכס באזור ירושלים, או בסביבה דומה, האבן מביאה את הערך המוסף ומצליחה להוסיף רבות לעיצוב. במצבים כאלה, רבים מעדיפים אופציות דמויות אבן כדי להעניק את המראה המבוקש, אך בצורה כזו שיהיה יותר קל לתחזק אותו ולעמוד בעלויות שלו. אנשים אוהבים להתקין גם אריחי גרניט פורצלן דמוי אבן בתוך המבנה ואפילו מחוצה לו ובאופן כללי, ההתקנה של ריצוף חוץ גרניט פורצלן דמוי אבן היא מאוד פופולארית. 

עמידות למזג האוויר 

כאשר חושבים על ריצוף חוץ קרמיקה דמוי אבן יש כאן עניין אחר לחלוטין, מכיוון שהריצוף חייב להיות עמיד במיוחד. המציאות בישראל כוללת מזג אוויר קיצוני, שכן ברוב השנה יש כאן חום ושמש יוקדת, ויש בערך חודשיים וחצי של גשם כמעט בלתי פוסק. לכן, חייבים לבחור חומר איכותי שיתאים לשטח החיצוני של הנכס, וישתלב בו היטב, כדי להחזיק מעמד הרבה שנים. חיפוי קרמיקה דמוי אבן הוא כזה שמתאים מאוד לשטחים חיצוניים ויכול לעשות את ההבדל מבחינת עמידות לאורך זמן. 

הכי טובים שיש 

התקנה של גרניט פורצלן דמוי אבן חייבת להיעשות על ידי אנשי המקצוע הטובים ביותר, אם רוצים להשיג את התוצאה האופטימלית עבור אותו מבנה. מעבר לחלק החיצוני של הבית, רבים מעדיפים לשלב גם קרמיקה דמוי אבן ירושלמית במקומות שונים בבית, כולל קרמיקה למטבח דמוי אבן וכדומה. לכן חשוב מאוד לעבוד עם חברות טובות, המגיעות עם ידע וניסיון, ויודעות לתת את הערך המוסף. 

רוצים לשלב קרמיקה איכותית בתוך הבית או מחוצה לו? קדם קרמיקה היא הכתובת הנכונה להיעזר בה. לסקירת האפשרויות המוצעות אצלנו, לחצו כאן, ולקבלת מענה טלפוני ותשובות לשאלות נוספות, צרו קשר במספר 03-6871442

לקוח – הוא בן משפחה. כך הוא המוטו של קדם קרמיקה ולאורו פועל בית העסק. כחלק ממשפחת קדם קרמיקה, המחירים והיחס מהם תיהנו כלקוחותינו יהיו הגונים ומקובלים, שכן שביעות רצונכם היא שעומדת לנגד עינינו וחרוטה על דגלנו המקצועי. נשמח לעמוד לשירותכם,

משפחת קדם קרמיקה

צרו קשר

כתובת

שעות פתיחה

ימים א-ה 9:00-18:00

יום שישי 9:00-13:00

שבת סגור

שליחת הודעה

עיצוב ובנייה adactive

דילוג לתוכן