אריחים למקלחת 

האמבטיה היא המקום האינטימי והקדוש ביותר בבית עבור מרבית האנשים. זה המקום אליו באים להירגע, להתפנק במים חמים ולהרגיש קצת לבד לאחר יום עמוס וקשה בעבודה ו/או עם הילדים. במרבית המקרים, אנשים כלל לא מראים או חושפים את האמבטיות הביתיות שלהם עבור אורחים, כי זה משהו שהוא רק שלהם. לכן, הם מוכנים להשקיע לא מעט באמבטיות, הן מבחינת חומרי גלם והן מבחינת עיצוב. רבים בוחרים קרמיקה למקלחת ושירותים ברמה הגבוהה ביותר, כדי לשדרג את המקום האינטימי ביותר בבית שלהם. 

בראש ובראשונה – עמידות 

כאשר בוחרים קרמיקה למקלחת צריך לחשוב בראש ובראשונה על עמידות. כמובן שבמקלחת יש הרבה מאוד אדים ולחות, ויש צורך להתקין אריחים למקלחת שיוכלו לעמוד בטמפרטורות ובמצבי הצבירה הקיצוניים ביחס לשאר מקומות הבית. באופן כללי, אריחים לאמבטיה צריכים להיות עמידים ויוצאי דופן, ולבטח אם מדובר במקלחת ההורים. ככל שהאריחים יהיו איכותיים יותר, כך יש פחות סיכוי לנזילות שיטרידו את מנוחתכם ואת מנוחתם של השכנים מתחתיכם ומעליכם. 

משחק תפקיד מרכזי 

בבחירת קרמיקה לאמבטיה דוגמאות משחקות תפקיד מרכזי. כיום, בכל החנויות אפשר למצוא מגוון עצום של דוגמאות הכוללות צבעים וצורות, אשר יכולים להתאים לכם לאמבטיה. דוגמאות של קרמיקה לאמבטיה הן לרוב מעוצבות בצורה מעט שונה, ועם עיטורים ייחודיים ומבריקים יותר. אנשים אשר מעוניינים לבחון דוגמאות קרמיקה לאמבטיה צריכים לדעת היכן לחפש. כיום, אפשר למצוא דוגמאות קרמיקה למקלחת בחנויות השונות, אם כי ברור כי יש מקומות שעדיף לבחון בצורה יותר מדוקדקת מאחרים. 

לשדרג עוד ועוד 

אריחי קרמיקה לשירותים יכולים להיות מותקנים בהרבה מקומות בתוך החדר הקטן הזה, אך לרוב הם מותקנים עד לגובה מסוים, כשהחלק העליון נשאר "עירום". הרבה אנשים בוחרים ריצוף קרמיקה למקלחת אשר יהיה איכותי ומרשים, ובעיקר מתאים לחדר הלח והמיוחד הזה. הריצוף משדרג גם את החלק התחתון של החדר, שצריך לקבל התייחסות משלו. באופן כללי, כאשר בוחרים בחברה טובה ובאנשי מקצוע מהמעלה הראשונה, אפשר לשדרג מאוד את חדר האמבטיה ולהפוך את המקלחת למשהו עוד יותר נעים לעין. 

מעוניינים לשלב אריחי קרמיקה מסוגננים בחדר הרחצה שלכם ומחפשים איכות, מחיר הוגן וגם עיצובים מיוחדים? קדם קרמיקה היא הכתובת הנכונה להיעזר בה. לסקירת האפשרויות המוצעות אצלנו, לחצו כאן, ולקבלת מענה טלפוני ותשובות לשאלות נוספות, צרו קשר במספר 03-6871442

לקוח – הוא בן משפחה. כך הוא המוטו של קדם קרמיקה ולאורו פועל בית העסק. כחלק ממשפחת קדם קרמיקה, המחירים והיחס מהם תיהנו כלקוחותינו יהיו הגונים ומקובלים, שכן שביעות רצונכם היא שעומדת לנגד עינינו וחרוטה על דגלנו המקצועי. נשמח לעמוד לשירותכם,

משפחת קדם קרמיקה

צרו קשר

כתובת

שעות פתיחה

ימים א-ה 9:00-18:00

יום שישי 9:00-13:00

שבת סגור

שליחת הודעה

עיצוב ובנייה adactive

דילוג לתוכן