ריצוף מבריק 

יש משהו בברק שהוא מאוד מושך ומעניין, ולכן, אנשים עושים מאמצים רבים כדי להכניס מעט ברק לבית שלהם, הן מבחינת הניקיון וגם מבחינת החומרים והעיצוב. הרבה אנשים מחפשים אחר ריצוף לבית מבריק כדי לתת הרגשה של ניקיון ויוקרה, ובוחרים חומרים מבריקים ואיכותיים כמו גרניט פורצלן מבריק וברמה גבוהה. פורצלן מבריק הוא חומר עם ברק טבעי, וכזה שמתגבר כאשר מתחזקים ומנקים אותו בתדירות גבוהה. החומר מגיע בהרבה מאוד צבעים, ואפשר לעשות איתו דברים מדהימים בכל הנוגע לריצוף של הבית, וגם של האזור החיצוני שלו, שכן הוא מאוד עמיד. 

מרשים ומושך 

החיפוש אחר ריצוף מבריק מביא רבים לחפש אחרי הרבה מאוד חומרים ובמקביל, לתחזק את הריצוף בצורה מצוינת ומתאימה לחומר. ריצוף לבן מבריק הוא פופולארי מאוד, במיוחד בבתים פרטיים, שרובם נראים יוקרתיים ומרשימים יותר. במקרים כאלו, הבחירה תהיה לרוב גרניט פורצלן לבן מבריק שכן מדובר בחומר המתאים ביותר למשימה. הצבע הלבן המבריק, בניגוד למט, הוא יוקרתי מאוד ומתאים לחללים גדולים. עם זאת, יש אחרים המעדיפים את הקונספט של ריצוף לבן מבריק לבית גם בדירות, והתוצאות הן מרהיבות. 

איכות לאורך זמן 

ריצוף גרניט פורצלן מבריק כאמור, יכול להגיע בהרבה מאוד צבעים, ולספק מראה מלבב. אולם, חשוב לשקול גם את האופציה של ריצוף פורצלן חצי מבריק להענקת לוק מעט שונה. הלוק היותר מחוספס הוא משהו שמתאים לכל אלה שמחפשים פתרון שהוא פחות "נקי". החומר הוא עדיין איכותי מאוד, אך מעניק הרגשה מאוד שונה בתוך הבית. פורצלן הוא חומר שיכול להתאים את עצמו לסביבה, אך הוא עדיין דורש תחזוקה ותשומת לב ברמה גבוהה, כדי שיוכל לספק את האיכות שלו לאורך זמן. 

חברה איכותית וטובה 

כאשר מחליטים ללכת על פורצלן, חשוב מאוד להשקיע ולבחור בחברה איכותית ומנוסה. לידע ולניסיון יש הרבה מאוד משקל כאשר מבצעים את ההתקנה, ואנשי מקצוע איכותיים יעשו את העבודה בצורה הרבה יותר טובה מחברה ללא הידע המתאים. פורצלן הוא יוקרתי ומרשים, וכאשר בוחרים בו, צריך לתת לו את התשתית הטובה ביותר, ואת זה ניתן להשיג רק כאשר עובדים עם אנשי המקצוע המתאימים למשימה. 

מעוניינים לשלב ריצוף מבריק בבית? קדם קרמיקה היא הכתובת הנכונה להיעזר בה. לסקירת האפשרויות המוצעות אצלנו, לחצו כאן, ולקבלת מענה טלפוני ותשובות לשאלות נוספות, צרו קשר במספר 03-6871442

לקוח – הוא בן משפחה. כך הוא המוטו של קדם קרמיקה ולאורו פועל בית העסק. כחלק ממשפחת קדם קרמיקה, המחירים והיחס מהם תיהנו כלקוחותינו יהיו הגונים ומקובלים, שכן שביעות רצונכם היא שעומדת לנגד עינינו וחרוטה על דגלנו המקצועי. נשמח לעמוד לשירותכם,

משפחת קדם קרמיקה

צרו קשר

כתובת

שעות פתיחה

ימים א-ה 9:00-18:00

יום שישי 9:00-13:00

שבת סגור

שליחת הודעה

עיצוב ובנייה adactive

דילוג לתוכן