רעיונות לחיפוי קיר מטבח

המטבח הוא לא רק מרכז הפעילות הקולינרית של הבית, אלא גם מרחב עיצובי שמייצג את הייחודיות שלו. כשרוצים לשדרג את מראה המטבח, חיפוי הקירות הופך לכלי עיצובי חשוב המעניק למרחב מראה ייחודי ואישי.

חיפוי קיר מטבח נעשה תוך שימוש בחומרים דקורטיביים ועמידים. המטרה העיקרית היא לשדרג את נראותו אך גם להקנות לו הגנה מפני לכלוך, לחות ונזקים שונים.

כאשר בוחרים בין חיפויי קיר למטבח מבחינים באינספור אפשרויות, כאשר לכל אחת יש יתרונות וחסרונות משלה. בין האפשרויות הנפוצות ניתן למצוא חיפויים עשויי עץ, לוחות פיברגלס, אריחים קרמיים, טפטים, פורמיקה, אבן טבעית, פסי זכוכית, פנלים ממוחזרים ועוד.

 

פשוט לצבוע את הקיר

הצביעה היא אחת האפשרויות הפשוטות והזולות ביותר לשינוי מראה קיר המטבח. באמצעות צביעה, ניתן להעניק לקירות מראה חדש ומעודכן.

היתרון העיקרי של צביעת קיר, על פני חיפויו הוא גמישות: האפשרות ליצור צבעים ומראות שונים. יחד עם זאת, יש לקחת בחשבון כי קירות מצופי צבע עמידים פחות ללכלוך ונזקים בהשוואה לחיפוי קרמיקה, המגן על הקיר באופן ממשי.

 

חיפויים למטבח: עץ או לוחות פיברגלס

חיפוי למטבח עשוי עץ או לוחות פיברגלס מהווה פתרון נוסף לשינוי מראה קירות המטבח. באמצעות חומרים אלו, ניתן ליצור מראה טבעי וחמים במרחב. חיפוי מטבח זה יכול להתאים היטב לסגנון עיצוב רוסטי (חלוד), כפרי או מודרני. עם זאת, יש לקחת בחשבון את עמידות החומר ללחות וללכלוך, בהשוואה לחיפוי קרמי.

 

אריחים קרמיים

אריחים קרמיים נחשבים לפתרון פופולרי ועמיד לחיפוי קירות המטבח. הם מציעים מגוון רחב של צבעים, דוגמאות ומרקמים, וניתן ליצור איתם מראה ייחודי ואישי.

היתרון המרכזי של אריחים קרמיים הוא עמידותם בפני לחות, חומרים כימיים ונזקים אחרים. בנוסף, הם קלים לניקוי ותחזוקה.

 

טפט

טפט הוא אחד מחיפויי הקיר הוותיקים והמסורתיים ביותר למטבחים. באמצעות טפט, ניתן ליצור עיצוב אישי ואינדבידואלי.

יתרון נוסף הוא הגמישות העיצובית, והיכולת לבחור מתוך מגוון רחב של דוגמאות. יש לקחת בחשבון כי טפט יתאים פחות לאזורים עם לחות גבוהה או חשיפה לפגעים יומיומיים, לפחות בהשוואה לחיפוי קרמי מגן.

 

חיפוי מטבחים מפורמיקה או אבן טבעית

חיפוי פורמיקה או אבן טבעית מהווה פתרון יוקרתי לחיפוי קירות המטבח. באמצעותו, ניתן ליצור מראה מודרני ומרשים במטבח.

חיפויי פורמיקה או אבן טבעית יתאימו במיוחד לאזורים עם לחות גבוהה. בנוסף, הם עמידים בפני חומרים כימיים. יחד עם זאת, יש לקחת בחשבון את עלותם הגבוהה ואת מורכבות התקנתם.

 

פסי זכוכית

פסי זכוכית ישמשו כחיפוי קיר מודרני ואלגנטי ליצירת מראה מעוצב ומואר. היתרון העיקרי של חיפוי זה הוא  עמידותו בפני לחות ופגעים. בנוסף, הוא קל לניקוי ותחזוקה.

 

לסיכומו של דבר

חיפוי קירות המטבח מהווה הזדמנות ליצירת מראה ייחודי ומרהיב במרחב המטבח. ישנן אפשרויות רבות לבחור מתוכן, כאשר לכל אחת יתרונות משלה. יש לקחת בחשבון את עמידות החיפוי ללכלוך, לחות ופגעים, כמו גם לבדוק כיצד ישתלב בעיצוב המטבח.

חיפוי קיר למטבח מהווה הזדמנות לשנות את נראות המרחב ולהתאים אותו באופן אישי להעדפת הדיירים על פי סגנונם וטעמם האישי.

תוך שימוש בשלל אפשרויות חיפויי הקיר (כמו טפט, עץ, אריחים, פסים זכוכית), ניתן ליצור מראה ייחודי ומשודרג בחלל המטבח. מדובר על דרך יעילה, קלה וזולה יחסית לשדרג את נראותו. על כן, מדובר על אחד מהפתרונות המודרניים והיעילים ביותר ליצירת העיצוב הרצוי במרחב.

 

עם מי ניתן לדבר על קרמיקה למטבח דוגמאות?

נכנסים לדירה חדשה? משפצים דירה קיימת? בקדם קרמיקה ישמחו ללוות אתכם מראשית התהליך ועד אחריתו במתן ייעוץ מקצועי, יעיל, מאיר פנים המבוסס על שנות ניסיון רבות ואלפי פרויקטים מוצלחים.

לעובדי החברה ניסיון רב בשיתוף פעולה עם אדריכלים, מעצבי פנים וקבלנים בשיווק מוצרי קרמיקה, גרניט פורצלן וכלים סניטריים ממיטב היצרנים והמותגים הפעילים בשוק והתאמתם לבית הלקוח והסיגנון העיצובי המתאים לו.

קדם קרמיקה הינו עסק משפחתי המשרת שלושה דורות של לקוחות מרוצים. בית העסק הוקם בשנת 1952 בידי מר דוד קליגר ז"ל, מנוהל ע"י בתו ומופעל ע"י משפחתה הקרובה. כבית עסק משפחתי, מעניק קדם קרמיקה ללקוחותיו יחס אישי, חם ואכפתי.

בקדם קרמיקה לקוח הוא בן משפחה. כך הוא המוטו ולאורו פועל בית העסק. כחלק ממשפחת קדם קרמיקה, המחירים והיחס מהם תיהנו כלקוחותינו יהיו הגונים ומקובלים, שכן שביעות רצונכם היא שעומדת לנגד עיני החברה וחרוטה על דגלה המקצועי.

להתייעצות מקצועית (גם כדי לשוחח על רעיונות לחיפוי קיר מטבח) התקשרו: 03-6871442.

 

סגירת תפריט
דילוג לתוכן