גרניט פורצלן דמוי פרקט – המדריך המלא 

רוצים לעשות ריצוף פרקט, על פורצלן דמוי ריצוף דמוי פרקט שמעתם כבר? הגיע הזמן שתכירו את הלהיט שכבש את עולם עיצוב הבית – פורצלן דמוי פרקט. אותו מראה אייקוני של רצפת פרקט, אבל עם כל היתרונות של רצפת גרניט פורצלן, במחיר משתלם ועם חווית האיכות והשירות של "קדם קרמיקה". נשמע מעניין? כל הפרטים במאמר הבא.

 

אריחים דמוי פרקט – גרניט פורצלן 

גרניט הפורצלן אחד הכוכבים של עולם ריצוף וחיפוי הבית. זהו למעשה אריח המהווה שילוב של פורצלן וחומר דמוי גרניט. הפורצלן מקנה לאריח את המראה העיצובי שלו בעוד שהחומר דמוי הגרניט מספק חוזק ועמידות יוצאי דופן. תהליך ההכנה של אריחי הגרניט פורצלן כולל מספר שלבים המשלבים בתוכם חימום, כבישה, וחיסום על ידי מכשור מתקדם ומהלכי בקרה המבטיחים לנו מוצר באיכות גבוהה ותקופת שימוש ארוכת טווח. עיצוב דמוי הפרקט, עליו נדבר במאמר הנוכחי, הוא חדשני יחסית ונותן לנו ליהנות ממראה פרקט אמיתי לצד קבלת כל היתרונות של אריח הגרניט פורצלן. 

 

גרניט פורצלן VS פרקט

השימוש באריחי הגרניט נושא עימו מספר יתרונות מובהקים על פני שימוש בסוגי ריצוף אחרים ובכללם ריצוף הפרקט: 

  • חוזק ועמידות – אריחי הגרניט נהנים מדירוג שחיקה גבוה, מה שמקנה להם עמידות בפני הזזת רהיטים, נפילה של חפצים כבדים על גבי האריח, עמידות בתנאי מזג אוויר קיצוני ועמידות בפני כתמים ולכלוך.
  • תחזוקה – אריחי הגרניט אינם מצריכים תחזוקה שוטפת כמעט כלל וכלל. לאחר התקנת ריצוף דמוי פרקט או חיפוי דמוי פרקט ישמרו האריחים על מראה חדש לאורך שנים ארוכות ובלי צורך בליטוש או החלפה.
  • לבית ולחוץ – רצפת פרקט רגישה במיוחד לרטיבות ולכן מרבית הרצפות הללו אינם מתאימות לשימוש והתקנה חיצוניים. לעומת זאת ריצוף חוץ דמוי פרקט בעזרת אריחי גרניט הוא אפשרי ועמיד במיוחד נגד רטיבות ותנאי מזג אוויר קיצוניים.
  • עיצוב – יופי ובחירות עיצוביות הם עניין סובייקטיבי, אך רבים וטובים מעידים כי ריצוף קרמיקה דמוי פרקט אינו נופל מיופיו של ריצוף הפרקט ואף מצליח להתעלות עליו.

 

מאפיינים של אריח טוב 

עבודת הריצוף וחומרי הגלם הכרוכים בה, אינם זולים ומצריכים משאבים רבים. לכן, כדאי למצוא אריחים דמוי פרקט באיכות גבוה אשר יבטיחו לכם תקופת שימוש מלאה וארוכה. כך תבחרו אריחים איכותיים:

  • איכות ייצור – ראשית יש לבחור באריחים המיוצרים מחומרי גלם טובים ובאיכות ייצור גבוהה. בחרו בחברת אריחים מומלצת ומוכרת ואל תסכימו להתפשר על אריחים נחותים. 
  • עיצוב – הקפידו לבחור בעיצוב ובדגם המתאימים לכם. בבחירת האריח קחו בחשבון את אופי השימוש הצפוי בחלל ואת הסגנון העיצובי בו בחרתם מראש. 
  • מחיר – גם סוגיית המחיר היא סוגייה אליה יש להתייחס. נסו לקבוע מראש את מסגרת התקציב אותו תרצו להשקיע בעבודת הריצוף. בחירת מסגרת תקציב תסייע לכם להתמקד רק בקבוצת מוצרים רלוונטיים ולמנוע מפחי נפש מיותרים. 

 

רצפה דמוי פרקט – תהליך התקנה 

תהליך ההתקנה דומה להתקנה של מרבית סוגי הריצוף, אך בכל זאת חשוב להקפיד על הליך תקין, תוך שכירת שירותם של אנשי מקצוע מנוסים, אמינים ואחראים. תהליך ההתקנה כולל את השלבים: 

  • תכנון – השלב הראשון יהיה תכנון הרצפה, אפיון צרכי הדיירים ובחירת סגנון עיצובי של החלל. 
  • בחירת דגם – לאחר שתכננתם בקפידה כיצד תרצו שתראה הרצפה החדשה שלכם, יש לבחור בדגם הגרניט המועדף עליכם. ישנם מאות דגמים שונים, במגוון גדלים וצורות. 
  • התקנה – שלב ההתקנה הוא השלב האחרון בתהליך, אך גם החשוב מכולם. התקנה רשלנית עשויה להביא לרטיבות ביסודות הרצפה, לעובשים ולנזקים כבדים אשר יצריכו תיקון נוסף בעלות גובהה. 

 

קדם קרמיקה – גרניט פורצלן דמוי פרקט אנטי סליפ 

החברה שלנו פועלת בתחום הרצפות והחיפויים עוד משנת 1952, ואנו גאים להיות אחת החברות הוותיקות והמובילות בישראל בתחום זה. באתר שלנו תוכלו ליהנות ממגוון רחב של אריחי גרניט פורצלן המיוצרים באיכות הגבוהה ביותר, במבחר עיצובים ודגמים ובמחירים משתלמים במיוחד. הכל תחת תו האיכות והשירות של "קדם קרמיקה". במרוצת השנים סייענו וליוונו אלפי לקוחות משלב התכנון הראשוני ועד לשלבי הבחירה והביצוע, נשמח לעמוד גם לרשותכם. לקבלת פרטים נוספים, הזמנות או קביעת שיחת ייעוץ ללא עלות – חייגו: 03-6871442, או באמצאות המייל בכתובת:  a6871442@bezeqint.net

סגירת תפריט
דילוג לתוכן