התקנת כיור אמבט – תקן גובה כיור

מתכננים לעשות התקנת כיור אמבטיה תלוי? צוות המומחים של "קדם קרמיקה" עונה לכם על כל השאלות הקשורות לתליית כיור בחדר האמבטיה – מהו גובה כיור רחצה, או גובה כיור תקני, מהו תהליך ההתקנה ואיך תבחרו את הכיור הטוב ביותר עבורכם? כל התשובות ועוד, במאמר הבא.

 

כיור – ההמצאה שהצילה את האנושות 

עד אמצע המאה ה-19 לא הבינו בני האדם את הקשר בין מניעת מחלות והדבקה המונית לשטיפת ידיים, עד שפרסם החוקר אוליבר ונדל הומלס האב מאמר הנדון בהמלצות לשטיפת ידיים לצורך מניעת הדבקה. את המלצות המאמר אוששו מחקרים רבים לאחר מכן והשאר היסטוריה – שטיפת הידיים הפכה לפעילות יומיומית עבור מרבית האנשים. את היכולת לשטוף ידיים בצורה נוחה אנו חבים בין היתר לכיור המקלחת הסטנדרטי אשר נמצא בכל בית. 

 

סוגי כיורים 

הכיור מוגדר כאגן רחיצה שמטרתו ניקוז נוזלים ופינוי שלהם למערכת הביוב. לכיור שימושים רבים; שטיפת כלים, רחצת תינוקות וגם – שטיפת ידיים. ישנם סוגים רבים של כיורים, אך רובם מיוצרים מחרסינה, נירוסטה ולעיתים ניתן לראות גם כיור המבוסס על עץ וחומר אטימה. לכל חומר היתרונות והשימושים שלו, לדוגמא כיור הנירוסטה נפוץ יותר במטבחים אחוריים של מסעדות – בשל החוזק והעמידות שלו. בעוד שכיורי החרסינה הם הנפוצים יותר בבתים פרטיים – בשל האסתטיקה והמגוון העיצובי הרחב שלהם. 

 

גובה מומלץ – כיור אמבטיה 

בשונה מגובה כיור המטבח, גובה כיור שירותים או גובה כיור אמבטיה צריך להתאים בעיקר לשטיפת ידיים ולכן הוא אמור להיות בגובה אידיאלי לרכינה ולשפשוף נוחים. הסטנדרט הנפוץ של גובה התקנת כיור אמבטיה הוא בין 90 ס"מ ל-95 ס"מ, כאשר ניתן לבצע התאמות ושינויים בגובה התקנת הכיור בהינתן ודרי הבית הם נמוכים במיוחד או לחלופין גבוהים במיוחד. במקרה של ילדים קטנים מומלץ לסייע להם להגיע לכיור בעזרת שרפרף או כיסא עץ קטן ולא להתקין להם כיור בגובה ייעודי באופן מיוחד. גובה התקנת ארון אמבטיה תלוי יעשה בהתאם לגובה תליית הכיור ובהתאם למידות הארון המיועד.

 

תהליך התקנת הכיור

התקנת כיור חייבת להתבצע על ידי איש מקצוע או בעל ידע בנושא, התקנה עצמאית או התקנה רשלנית עשויות להביא לנזקים כבדים הקשורים לרטיבות ולפינוי נוזלים לקוי. תהליך ההתקנה הוא דינאמי, אך באופן כללי כולל את השלבים הבאים: 

  • תכנון – השלב הראשוני ביותר הוא שלב התכנון. זהו השלב בו מאפיינים את אופי השימוש הצפוי הכיור, את דרישות דיירי הבית ובוחרים את הסגנון העיצובי בהתאם לעיצוב יתר חלל האמבטיה. 
  • בחירת כיור – השלב הבא יהיה בחירת דגם הכיור המועדף עליכם. ישנם מאות ואולי אפילו אלפי דגמים וסוגים של כיורים, בחרו בכיור העונה בצורה הטובה ביותר על הצרכים שלכם וכזה המתאים להעדפות העיצוביות שלכם. 
  • התקנה – לאחר התכנון ובחירת הכיור, יש לבצע את פעולת ההתקנה עצמה. ההתקנה צריכה להיעשות על ידי בעל מקצוע מיומן ומנוסה וכזה המביא את כל הציוד הנדרש להשלמת המשימה באופן הטוב ביותר. 
  • תחזוקה – גם לאחר התקנת הכיור העבודה לא נגמרת, כעת יש לשמור על שגרת תחזוקה מתמשכת ובריאה. 

 

קדם קרמיקה – מגוון הכיורים שלנו 

אנו פועלים בתחום מוצרי הקרמיקה עוד משנת 1952, בתור עסק קטן, משפחתי וחמים. אנו מציעים לכם מגוון רחב של כיורים המיוצרים באיכות הייצור הגבוה ביותר, בעיצובים טרנדיים המתכתבים עם הסגנונות השולטים בעולם העיצוב העכשווי, והכל ברמת מחירים נגישה ובקבלת תו האיכות והשירות של צוות "קדם קרמיקה". אנו נשמח לתרום מהידע והניסיון שצברנו במשך השנים על מנת ללוות אתכם מראשית תהליך בחירת הכיור ועד למציאת האנשים הנכונים להתקנה מקצועית ויעילה שלו בחדר האמבטיה שלכם. 

 

מחפשים כיור? – צרו קשר 

אנו גאים להיות אחת החברות הוותיקות והמובילות בתחום בישראל, שמחים על הזכות לשרת את הציבור הישראלי ושמחים לעשות זאת תוך שמירה על רמת מחירים אטרקטיבית ואספקה של מוצרי איכות מעולים. המוטו שלנו הוא ש-"הלקוח הוא בן משפחה" וכך אנו מתייחסים לכל לקוח ואדם הנכנס לחנות שלנו. נשמח לעמוד גם לרשותכם ולסייע לכם למצוא את הכיור הנכון ביותר עבורכם. לפרטים נוספים, שאילת שאלות, ביצוע הזמנות או קביעת שיחת ייעוץ ללא עלו תוכלו ליצור קשר דרך המספר: 03-6871442, או באמצאות המייל בכתובת: a6871442@bezeqint.net

 

סגירת תפריט
דילוג לתוכן