קרמיקה למקלחת – כל מה שצריך לדעת

 

מחפשים אריחים לאמבטיה או קרמיקה למקלחת ושירותים? הגעתם למקום הנכון. באתר של "קדם קרמיקה" תוכלו למצוא מגוון רחב של דוגמאות קרמיקה למקלחת באיכות הגבוהה ביותר, במחירים משתלמים ובשירות מקצועי, חם ואדיב של צוות "קדם קרמיקה".

 

אריחי אמבטיה 

השימוש באריחי קרמיקה לאמבטיה, מקלחות ולחדרים המאופיינים בלחות גבוהה, הפך לנפוץ בישראל באזור שנות ה-80 של המאה הקודמת. בעבר היו עושים שימוש באריחים אמנותיים המיוצרים בעבודת יד, אך אלו נחשבו ליקרים יחסית. כיום מיוצרים האריחים בצורה פשוטה, מתקדמת וזולה, מה שמאפשר שימוש נרחב שלהם בעלות נמוכה יחסית. ניתן למצוא אריחים למקלחת במגוון צורות, צבעים ועיצובים ולהתאים אותם בדיוק לצרכים, לרצונות ולמסגרת התקציב שלכם. 

 

קרמיקה חדר אמבטיה – יתרונות 

לא בכדי הפך השימוש בקרמיקה לכל כך נפוץ, התקנתם טומנת בחובה מספר רב של יתרונות מועילים וחיוניים: 

  • עלות זולה – מעבר לעלות הייצור שהפכה לזולה ומשתלמת באזור שנות ה-80, גם עלות השינוע וההתקנה של האריחים זולים יחסית, במה שהופך את עלות כלל התהליך לאטרקטיבית במיוחד. 
  • עמידות למים – כמובן כי היתרון המרכזי של אריחי הקרמיקה הוא מידת העמידות שלהם למים. התקן הישראלי מסווג את האריחים לשלושה סוגים; אריחים בעלי ספיגה נמוכה מחצי אחוז, אריחים בעלי ספיגה של בין חצי אחוז לשלושה אחוזים ואריחים בעלי ספיגה גבוהה של שלושה אחוזים ומעלה. שימו לב כי אתם בוחרים באריח בעל אחוזי ספיגה מתאימים לאמבטיה. 
  • עיצוב – לבסוף, ניתן להבחין ביתרון מובהק נוסף הלוא הוא התרומה העיצובית של אריחי הקרמיקה. ניתן מצוא אריחים במגוון צבעים, צורות ועיצובים, מה שמקנה לכם את היכולת לבחור את האריח המתאים ביותר לסגנון העיצוב המועדף עליכם.

בשורה התחתונה ניתן לומר כי אריחי הקרמיקה צברו לעצמם שם של חומר גלם מעולה, נוח לעבודה, זול ויפייפה – כל היתרונות שניתן לבקש מחומר גלם אחד. 

 

איך מתקינים אריחי קרמיקה? 

תהליך ההתקנה של האריחים עשוי להשתנות ממקרה למקרה, אך ברוב הפעמים הוא יוותר יחסית דומה: 

  • תכנון – השלב הראשוני הוא שלב התכנון, במסגרת שלב זה יש לתכנן את עיצוב החלל, לאפיין את אופי השימוש הצפוי בחדר ולבחור בסגנון העיצובי המועדף עליכם. 
  • בחירת אריח – בחירת האריח חייבת לבוא בסמוך לשקלולם של מספר פרמטרים כמו; מסגרת התקציב הנתונה שלכם, אופי השימוש ובחירות עיצוביות. בכל מקרה אנו ממליצים שלא להתפשר על איכות האריח ולבחור באריחים של חברות טובות אשר יבטיחו לכם תקופת שימוש ארוכה ובטוחה. 
  • התקנה – שלב ההתקנה הוא השלב הסופי והמכריע מכולם. על מנת לבצע את ההתקנה בצורה מיטבית מומלץ לבחור באיש מקצוע מנוסה אשר ידע כיצד לסיים את המשימה בצורה מהירה ומוצלחת. 

 

חשיבות ההתקנה המקצועית 

חשוב לנו לחדד את הנקודה האחרונה ולהבהיר כי בכל מקרה, בין אם אתם רוצים לעשות התקנה של קרמיקה למקלחת קטנה או גדולה, לא מומלץ כלל לבצע זאת באופן עצמאי או על ידי איש מקצוע שאינו מנוסה או מיומן. ביצוע עבודה רשלנית עשוי להביא לרטיבויות בקיר, לעובש ולנזקים כבדים המצריכם עלויות תיקון נוספות. אנו בקדם קרמיקה עובדים במשך שנים ארוכות עם אנשי המקצוע הטובים ביותר בתחום ונוכל בשמחה לסייע לכם למצוא את האיש המתאים למשימה עבורכם.

 

קרמיקה לאמבטיה דוגמאות – קדם קרמיקה 

אנו פועלים בתחום החיפויים והריצופים עוד משנת 1952, בתור עסק משפחתי קטן וחמים. המוטו שלנו הוא כי "הלקוח הוא בן משפחה" ואנו מקפידים על הענקת יחס אישי, חם ואכפתי כלפי כל אדם הבוחר בשירותינו. באתר שלנו תוכלו להתרשם ממגוון הדוגמאות הרחב שלנו, לבחור בדוגמא המתאימה ביותר עבורכם ולקבוע עימנו שיחת ייעוץ ללא עלות על מנת להבין יותר טוב מהם הצרכים שלכם ואיזה מוצר יתאים לכם בצורה הטובה ביותר. 

 

קרמיקה למקלחת בצפון 

אנו גאים להיות אחת החברות הוותיקות והמצליחות בתחום בישראל ושמחים על ההזדמנות לספק שירות ומוצרים איכותיים לכל תושבי המדינה. הסניף שלנו ממוקם בתל אביב אך אנו נותנים מענה גם ללקוחות בצפון ודרום הארץ בעזרת מערך משלוחים מקצועי, אמין ומהיר. נשמח לרתום את כל הידע שצברנו במשך השנים על מנת למצוא עבורכם את האריח המושלם. לקבלת פרטים נוספים, הזמנות או קביעת שיחת ייעוץ ללא עלות – חייגו: 03-6871442.

 

 

סגירת תפריט
דילוג לתוכן