ריצוף מבריק – גרניט פורצלן מבריק 

מתכננים לעשות פורצלן מבריק בבית שלכם? הגעתם למקום הנכון. צוות המומחים של "קדם קרמיקה" הכין לכם את המדריך המלא לתכנון, בחירה והתקנה מקצועית של ריצוף גרניט פורצלן מבריק. מה זה גרניט פורצלן, איך תוכלו לבחור את הריצוף הנכון ולמה כדאי לכם לבחור באנשי מקצוע מנוסים במשך כל התהליך? כל התשובות בשורות הבאות.

 

גרניט פורצלן לבן מבריק 

גרניט פורצלן הוא סוג של אריח ממשפחת אריחי הקרמיקה. הוא עשוי משילוב של חרסינה וחומר דמוי גרניט – סלע טבעי וחזק במיוחד. תפקידה של החרסינה הוא לשווע לאריח את המראה הבוהק ויפייפה שלו, ותפקידו של "הגרניט" הוא לספק חוזק ועמידות לאריח. החומר המדמה את הגרניט אינו מכיל גרניט כלל, זהו חומר גלם העובר עיבוד, חימום וכבישה אשר מקנים לו תכונות חוזק הדומות לתכונות הגרניט. שילוב הדברים הביא לעולם את אחד מאריחי הריצוף המבוקשים ביותר בעולם עיצוב הבית, נכון לכתיבת שורות אלה. 

 

יתרונות הגרניט פורצלן 

הבחירה של ריצוף לבית גרניט פורצלן מבריק נושאת עימה מספר יתרונות מובהקים על פני אריחי רצפה אחרים: 

  •  אסתטיקה – בראש ובראשונה אריחי הגרניט פורצלן מספקים תרומה עיצובית ניכרת לעיצוב החלל הכללי. האריחים מגיעים בגימורים שונים – ציפויים, גוון מט, שילוב עם חומרים נוספים ועוד. ניתן לבצע התאמה מושלמת של האריח לסגנון העיצובי אותו בחרתם. 
  • חוזק ועמידות – ארחי הגרניט פורצלן מאופיינים בדרגת שחיקה גבוהה במיוחד מה שמקנה להם תכונות חוזק ועמידות יוצאות דופן. הדבר מאפשר הזזת רהיטים, עמידות בפני נפילה של חפצים כבדים, עמידות בתנאי מזג אוויר קיצוניים ועמידות טובה נגד כתמים. 
  • תחזוקה – בניגוד לסוגי ריצוף אחרים כמו שיש – המצריך ליטוש אחת לכמה שנים, או פרקט המצריך תחזוקה שבועית, אריחי הגרניט פורצלן אינם מצריכים תחזוקה מיוחדת והם שומרים על הברק שלהם למשך שנים אורכות. 
  • מגוון רחב – יתרון נוסף המקל על בחירת האריחים הוא המגוון הרחב שלהם, גדלים שונים, עיצובים מגוונים ותכונות חוזק רבות – כל אלו מאפשרים לכם להתאים ריצוף לבית מבריק העונה על כל הצרכים שלכם. 

 

הסוגים השונים 

המבחר של ארחי הגרניט פורצלן הוא באמת גדול במיוחד, אך ניתן לסווג אותם לשני סוגים עיקריים. הסוג הראשון הוא סוג אריחים ללא זיגוג, אריחים בעלי כל התכונות של גרניט פורצלן, אך בלי שכבת הזיגוג המקנה מראה של פורצלן מבריק. אריחים אלו מגיעים לרוב בטקסטורות שונות והם עשויים להתאים הן לבית והן למרפסת. סוג האריחים השני הוא אריחים בעלי זיגוג, אלו אריחי קרמיקה מבריקה בעלי עיצובים מגוונים, צבעים שונים וגדלים הניתנים להתאמה אישית. אריחים אלו מגיעים בגוון מבריק אחיד או בשילוב של חומרים נוספים המקנים מראה משוייש ויוקרתי.

 

בחירת ריצוף לבן מבריק לבית – איך תעשו את זה נכון 

על מנת למצוא את האריח הטוב ביותר עבורכם, יש לעבור מספר שלבים אשר יסייעו לכם להתמקד ולמצוא את מבוקשכם בצורה מהירה ויעילה: 

  • תכנון – השלב הראשון הוא תכנון הרצפה, יש לחשוב בקפידה מהם הצרכים שלהם, מהו אופן השימוש הצפוי בחלל החדר ולבחור בסגנון העיצוב המועדף עליכם. 
  • איכות – ריצוף הבית היא אינה משימה פשוטה או זולה, לכן מומלץ שלא להתפשר ולבחור באריחים איכותיים ברמת ייצור גבוהה ביותר. הדבר יבטיח לכם שימוש ארוך טווח וללא בעיות תחזוקה שונות. 
  • תקציב – לפני שאתם יוצאים לחפש אחר האריח המושלם, מומלץ לכם להבין מהי מסגרת התקציב הנתונה לכם ועל פייה למקד את החיפוש בקבוצת האריחים הרלוונטית. בחירת מסגרת התקציב מראש עשויה להקל את מלאכת החיפוש ולמנוע מפחי נפש מיותרים. 

בכל אחד משלבי הבחירה אנו ממליצים להיעזר בסיועם של אנשי מקצוע מנוסים אשר יכולים לעזור לכם להשלים את המשימה בצורה הטובה ביותר. 

 

קדם קרמיקה – ריצוף פורצלן לבן מבריק 

אנו פועלים בתחום כבר משנת 1952, בתור עסק משפחתי קטן וחמים. אנו מאמינים כי הלקוח הוא בן משפחה ואנו מקפידים להעניק לכל אחד מכם יחס אישי, חם ואכפתי את כל הניסיון והידע שצברנו נשמח לרתום על מנת ללוות אתכם מראשית התהליך ועד להשלמתו הסופית. במשך השנים טיפלנו ועזרנו לאלפי לקוחות מרוצים ואנו מזמינים גם אתכם להצטרף למשפחת "קדם קרמיקה". לפרטים נוספים וקביעת שיחת ייעוץ ללא עלות – חייגו: 03-6871442.

 

  

 

סגירת תפריט
דילוג לתוכן