חיפוי קיר מקלחון

חיפוי אמבטיות ומקלחונים

חיפוי קיר מקלחון מהווה פתרון מעולה לשדרוג מראה המקלחת באופן אלגנטי ופונקציונלי, ולהגנה על האזור מפני רטיבות ולחות.

 

היתרונות של חיפוי קיר מקלחון

הגנה מפני רטיבות ולחות:

חיפוי קיר מתאים, המותקן באופן יעיל, יגן על הקירות מפני רטיבות ולחות במקלחת, ובכך ימנע נזקים כמו קילופים, פטריות, עובש ופגיעה במבנה.

לפני שמחליטים על חיפוי אמבטיה, יש לבחון את תכונותיו של החומר ולוודא שהוא מתאים לשימוש במקלחת. חומרים כמו אריחים קרמיים או פורצלן מציעים עמידות גדולה בפני לחות ויכולים לספק הגנה מפני נזקים.

בנוסף להגנה מפני נזקים, חיפוי הקירות מוסיף לעיצוב הכללי של המקלחת. בחירת חומרים, צבעים וגימורים מתאימים תיצור אווירה נעימה ואלגנטית במרחב.

תחזוקה קלה:

חיפוי עמיד במים וקל לניקוי יקל על התחזוקה השוטפת של המקלחת.

מסיבה זאת, בעת בחירת חיפוי קירות אמבטיה, יש לתעדף חומרים עמידים בפני לחות ומים. אריחים קרמיים או פורצלן וחומרים אחרים המיוצרים במיוחד עבור חיפוי מקלחון יגיעו עם עמידות גבוהה למים ורטיבות.

 

חומרים מומלצים לחיפוי קיר מקלחון

להלן כמה חומרים מומלצים עבור חיפוי קירות מקלחת:

  • אריחי פורצלן: אריחי פורצלן נחשבים כחומר מומלץ לחיפוי קירות מקלחת כי הם עמידים במים, לחות, פגיעה כימית וקלים לניקוי.
  • אבן טבעית: אבן טבעית היא בחירה אלגנטית ומקורית לחיפוי קיר מקלחון. היא יכולה להקנות אווירה טבעית ויוקרתית לחלל המקלחת. יש לזכור שאבן טבעית דורשת תחזוקה עקבית יותר כדי לשמור על המראה המקורי שלה.
  • זכוכית: חיפוי מקלחת מזכוכית מעניק מראה מודרני ומרהיב. זכוכית מחוסמת או מודפסת מוסיפה אור ועומק לחלל. חשוב לבחון את עמידות הזכוכית למים ולחות, ולוודא שתהליך ההתקנה נעשה באופן מקצועי על מנת למנוע נזקים אפשריים.
  • אריחי קרמיקה: אריחי הקרמיקה הם אחד מהחומרים הפופולריים ביותר לחיפוי קיר מקלחון. הם מציעים יתרונות רבים והם מתאימים בצורה מושלמת לתנאי הרטיבות והלחות במקלחת.

 

להלן כמה דברים שכדאי לדעת על אריחי הקרמיקה למקלחון:

עמידות ללחות:

אריחי הקרמיקה עמידים ללחות ולא סופגים מים.

קלילים לניקוי:

אריחי הקרמיקה חלקים וקלים לניקוי. ניתן לנגב אותם בקלות עם מטלית לחה או מוצרי ניקוי מתאימים. כמו כן, הם מתייבשים במהירות ולכן אין צורך במאמץ רב לשמור עליהם נקיים. הם מייצרים תחושת ניקיון והיגיינה במקלחת.

עיצוב ואסתטיקה:

אריחי הקרמיקה מגיעים במגוון צבעים, דוגמאות וגימורים, מה שמאפשר ליצור עיצוב אישי ומותאם.

עמידות ואמינות:

אריחי קרמיקה הם חומר יצוק ועמיד בפני מים, חומרים כימיים ופגיעות פיזיות (עד מידה מסוימת), כמו גם בפני שבירה, שחיקה וקילופים. אריחים שכאלה ישמרו על מראם המקורי וישרתו את צרכי המקלחת לאורך זמן.

התקנה ותחזוקה פשוטה:

התקנה פשוטה ונוחה. ניתן להתקין אותם על קירות קיימים באמצעות דבק או סיליקון מתאימים. כמו כן, במקרה של נזק או צורך בחידוש, ניתן להחליף אריחים בקלות ובצורה ממוקדת ללא צורך בשיפוץ מקיף של המקלחת.

בשורה התחתונה

אריחי הקרמיקה מהווים בחירה מצוינת כחיפוי קיר מקלחון. הם מספקים עמידות ללחות, ניקיון קל, אסתטיקה עיצוב מגוון, עמידות, אמינות, ותהליך התקנה ותחזוקה פשוט.

 

תהליך התקנה של חיפוי קיר מקלחון

תהליך התקנת חיפוי קיר נעשה בצורה מקצועית. מי שמתכנן לחפש מקצוען או לבצע את התהליך בעצמו, מתבקש לקחת בחשבון את השלבים הבאים:

  1. תכנון: יש לתכנן את החיפוי מראש ולקחת בחשבון את מידות האריחים. יש לדמיין את עיצובם הסופי ואת המראה הרצוי, על שלל פרטיו הטכניים.
  2. הכנה: יש לנקות את הקיר ולוודא שהוא יבש, חלק ונקי מכל סימני רטיבות ועובש.
  3. התקנת חומרים: יש לבחור בחומר המתאים ולהתקין אותו על הקיר בהתאם להוראות היצרן.
  4. גימור: יש לבצע גימור וניקוי סופי של חיפוי קיר אמבטיה.

 

בשורה התחתונה

בחירת חיפויים לאמבטיה תשדרג את מראה ופונקציונליות המקלחת. בכדי להבטיח תוצאות מקצועיות, יש לבחור בחומרים המתאימים ולבצע את תהליך ההתקנה בצורה מקצועית. עם תכנון נכון ובחירת חומרים איכותיים, ניתן ליהנות מחיפוי קיר מקלחון שישמר יפה לאורך זמן.

 

היכן לברר על חיפויים למקלחת?

נכנסים לדירה חדשה? משפצים דירה קיימת? בקדם קרמיקה ישמחו ללוות אתכם מראשית התהליך ועד אחריתו במתן ייעוץ מקצועי, יעיל, מאיר פנים המבוסס על שנות ניסיון רבות ואלפי פרויקטים מוצלחים.

לעובדי החברה ניסיון רב בשיתוף פעולה עם אדריכלים, מעצבי פנים וקבלנים בשיווק מוצרי קרמיקה, גרניט פורצלן וכלים סניטריים ממיטב היצרנים והמותגים הפעילים בשוק והתאמתם לבית הלקוח והסיגנון העיצובי המתאים לו.

קדם קרמיקה הינו עסק משפחתי המשרת שלושה דורות של לקוחות מרוצים. בית העסק הוקם בשנת 1952 בידי מר דוד קליגר ז"ל, מנוהל ע"י בתו ומופעל ע"י משפחתה הקרובה. כבית עסק משפחתי, מעניק קדם קרמיקה ללקוחותיו יחס אישי, חם ואכפתי.

בקדם קרמיקה לקוח הוא בן משפחה. כך הוא המוטו ולאורו פועל בית העסק. כחלק ממשפחת קדם קרמיקה, המחירים והיחס מהם תיהנו כלקוחותינו יהיו הגונים ומקובלים, שכן שביעות רצונכם היא שעומדת לנגד עיני החברה וחרוטה על דגלה המקצועי.

להתייעצות מקצועית התקשרו: 03-6871442.

 

 

סגירת תפריט
דילוג לתוכן