קרמיקה למטבח מודרני

המטבח המודרני הוא לא רק חלל להכנת אוכל, אלא גם מרחב שוקק חיים ופעילות. עיצובו נעשה תוך הקפדה על פרטים, קווים ישרים וסגנון ייחודי המשלב בין אסתטיקה לפונקציונליות. בשנים האחרונות, יותר ויותר אנשים משלבים קרמיקה בסגנון העיצוב המודרני, כך שהיא מצאה את מקומה בין כתליו.

 

מה מאפיין את העיצוב המודרני?

כאמור,  למטבח תפקיד מרכזי בחיי היומיום. מסיבה זאת, עיצובו משקף את אישיות וסגנון חיי הדיירים.

אחד מהסגנונות המובילים כיום הוא העיצוב המודרני. הוא מתאפיין בקווים ישרים, חומרים חדשניים וצבעים עזים.

 

צבעים עזים ובולטים:

צבעים עזים ובולטים תורמים למראה מודרני ומדגישים את הסגנון החדשני של המטבח. ניתן לבחור בקרמיקה בגוונים כהים (כמו שחור או אפור כהה) למראה יוקרתי. ניתן לשלב צבעים בולטים כמו כחול, אדום או צהוב בחלקים מסוימים של המטבח בשביל להוסיף טוויסט עיצובי.

 

דוגמאות וטקסטורות

דוגמאות גיאומטריות, טקסטורות בולטות, קווים מתוחכמים או אפילו דוגמאות אבסטרקטיות ייצרו אפקט מודרני ומרענן במראה המטבח.

 

בחירת קרמיקה למטבח 

לא בוחרים קרמיקה רק על פי המראה החיצוני שלה, אלא גם על פי יתרונותיה הפונקציונליים. ניקוי ותחזוקת הקרמיקה צריכים להתבצע בנוחות ובקלילות.

מסיבה זו חשוב לבחור בקרמיקה שעמידה בפני לכלוך וכתמים, כמו גם ניתנת לניקוי בקלות.

 

שלל דרכים להוסיף חיפוי קרמיקה למטבח מודרני 

חיפויי קירות מקרמיקה יתאימו במיוחד למטבחים בעיצוב מודרני. ניתן למצוא מגוון רחב של דוגמאות, גימורים וצבעים שמתאימים לעיצוב זה.

להלן כמה דרכים להוסיף חיפוי קיר קרמיקה למטבח מודרני:

  • גוון חום: אריחים בגוון חום עם טקסטורה טבעית כמו עץ או אבן יכולים ליצור מראה חמים ואורגני במטבח. ניתן לבחור באריחים גדולים בגימור מבריק או בגימור מט, המספקים מראה נקי ומודרני.
  • גוון אפור: אריחים בגוון אפור מתאימים במיוחד לעיצוב מטבח מודרני. גוון אפור כהה יכול להוסיף אפקט יוקרתי ועוצמתי. גוון אפור בהיר ייצור מראה נקי ומודרני.
  • גוון לבן: אריחים בגוון לבן הם בחירה קלאסית לעיצוב המטבח המודרני. אריחים בגימור מבריק או עם דוגמה טקסטורלית יוסיפו ממדים ועניין לקירות המטבח.
  • אריחי קרמיקה בגימור מבריק: גימור מבריק מקנה לאריחים מראה מודרני, מודגש ומלוטש שיכול להתאים לסגנון העיצוב.

בנוסף, קל לנקות ולתחזק אריחים למטבח מודרני בגימור מבריק.

 

בשורה התחתונה

בחירת הקרמיקה המתאימה לקירות המטבח המודרני תשדרג את המראה הכללי של המטבח. כדאי לשקול אילו צבעים, עיצובים וגימורים יתאימו לסגנון המודרני הרצוי.

כדאי להתאים את חיפויי הקרמיקה לשאר החומרים והרהיטים במטבח. לדוגמה, למשטחי העבודה, לשיש, לצבעים ולגימורים.

 

רצפת המטבח:

לרצפת המטבח המודרני יתאימו גוונים כהים או נייטרליים, אריחים גדולים בעיצוב ייחודי או כאלה עם טקסטורה של פסים או פסיפסים.

מבחינה פרקטית: אריחי קרמיקה עמידים בפני שטיפה ושחיקה ויכולים לעמוד בעומסי ההליכה, לטווח הארוך.

להלן כמה נקודות חשובות בבחירת רצפת קרמיקה למטבח:

גוונים:

גוונים כהים כמו אפור כהה או שחור יוסיפו עומק למראה המטבח. גוונים ניטרליים כמו לבן, אפור או חום יעניקו מראה נקי ומינימליסטי.

עיצוב ייחודי:

רצפת קרמיקה בעיצוב ייחודי תקנה למטבח מראה מודרני ומרשים. ניתן לבחור באריחים גדולים עם דוגמאות אבסטרקטיות, גיאומטריות או טקסטורה של פסים או פסיפסים, כדי ליצור מראה ייחודי ומעניין לרצפת המטבח.

עמידות בשטיפה:

רצפת קרמיקה עמידה בפני שטיפה, שחיקה ועומסי הליכה.

גודל וטקסטורה:

גודל האריחים משפיע על מראה הריצוף. אריחים גדולים מייצרים מראה מינימליסטי ונקי, בעוד שאריחים קטנים מעניקים מראה מגוון ודינמי יותר.

 

לסיכומו של דבר

קרמיקה מתאימה מעניקה מראה מודרני, מרענן וייחודי. בנוסף, ניתן להשתמש בה כדי להוסיף צבעים עזים, דוגמאות מעניינות וטקסטורות למטבח.

בסופו של דבר, חשוב לבחור בקרמיקה שמתאימה לסגנון העיצוב המודרני ומשלבת את הפונקציונליות הנדרשת לשימוש יום-יומי במטבח.

 

להתייעצות בנושא קרמיקה למטבח מודרני…

נכנסים לדירה חדשה? משפצים דירה קיימת? בקדם קרמיקה ישמחו ללוות אתכם מראשית התהליך ועד אחריתו במתן ייעוץ מקצועי, יעיל, מאיר פנים המבוסס על שנות ניסיון רבות ואלפי פרויקטים מוצלחים.

לעובדי החברה ניסיון רב בשיתוף פעולה עם אדריכלים, מעצבי פנים וקבלנים בשיווק מוצרי קרמיקה, גרניט פורצלן וכלים סניטריים ממיטב היצרנים והמותגים הפעילים בשוק והתאמתם לבית הלקוח והסיגנון העיצובי המתאים לו.

קדם קרמיקה הינו עסק משפחתי המשרת שלושה דורות של לקוחות מרוצים. בית העסק הוקם בשנת 1952 בידי מר דוד קליגר ז"ל, מנוהל ע"י בתו ומופעל ע"י משפחתה הקרובה. כבית עסק משפחתי, מעניק קדם קרמיקה ללקוחותיו יחס אישי, חם ואכפתי.

בקדם קרמיקה לקוח הוא בן משפחה. כך הוא המוטו ולאורו פועל בית העסק. כחלק ממשפחת קדם קרמיקה, המחירים והיחס מהם תיהנו כלקוחותינו יהיו הגונים ומקובלים, שכן שביעות רצונכם היא שעומדת לנגד עיני החברה וחרוטה על דגלה המקצועי.

להתייעצות מקצועית התקשרו: 03-6871442.

סגירת תפריט
דילוג לתוכן